پاره تن اسلام در حصر گرگ‌ها

کارشناس مسائل سیاسی روز گفت: سرزمین فلسطین و قدس شریف اولین قبلگاه مسلمین و پاره تن اسلام است. محسن سنجری در گفتگو با سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» گفت: امام‌خمینی می‌فرماید: می‌بینند که یک دولت پوشالی اسرائیل در مقابل مسلمین ایستاده که اگر مسلمین مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می‌ریختند او را […]

کارشناس مسائل سیاسی روز گفت: سرزمین فلسطین و قدس شریف اولین قبلگاه مسلمین و پاره تن اسلام است.

محسن سنجری در گفتگو با سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» گفت: امام‌خمینی می‌فرماید: می‌بینند که یک دولت پوشالی اسرائیل در مقابل مسلمین ایستاده که اگر مسلمین مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می‌ریختند او را سیل می‌برد، مع ذلک در مقابل او زبان هستند.

وی بیان کرد: معما این است که با اینکه این‌ها را می‌دانند، چرا با علاج قطعی، که آن اتحاد و اتفاق است روی نمی‌آورند؟ چرا توطئه‌هایی که استعمارگرها برای تضعیف آنها به کار می‌برند، آنها توطئه‌ها را خنثی نمی‌کنند؟ 

کارشناس مسائل سیاسی روز تصریح کرد: شهید مطهری می‌فرمودند” اگر حسین‌بن‌علی بود می‌گفت: اگر می‌خواهید برای من عزاداری کنید، برای من سینه و زنجیر بزنید، شعار امروز تو باید فلسطین باشد، شمرِ امروز موشه دایان است، شمرِ هزار و سیصد سال پیش مُرد، شمرِ امروز را بشناسید و امروز باید در و دیوار این شهر با شعار فلسطین تکان می‌خورد”.

وی افزود: امام خمینی می‌فرماید” ما می‌گوییم اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و بیت‌المقدس مال مسلمین و قبله اول مسلمین است”.

سنجری گفت:  اولین نفر امام خمینی (ره) است که گفت: جنگ ما جنگ فقر و غناست و جنگ بشریت با اسرائیل ادامه جنگ فقر و غناست و هرگز تمام نخواهد شد، مگر روزی که عدالت در این کره خاکی اجرا شود.

وی تاکید کرد: این جماعت قلیل، ظالم و غده سرطانی که بر پیکر اسلام ریشه برده و تمام تلاش‌شان این است اسلام را محو کنند خودشان در بدترین وضعیت طی۷۰سال گذشته در آمده است، این روزها شلیک ۱۰۰موشک کاتیوشا و خمپاره به شهرک‌های صهیونیست‌نشین به سرعت در حال تغییر معادلات صهیونیست‌هاست، شلیک مستقیم و عدم عکس‌العمل سامانه گنبد آهنین در شلیک‌های از غزه، حملات استشهادی به مقرهای اسراییلی‌ها نشان‌دهنده تغییر در موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت است، و آنکه خود سرعت در نابودی خود باسیاست‌های غلط گرفته و تراکم تنفر روزافزون جهانی به خود گرفته، خود صهیونیست‌های وحشی است.

کارشناس مسائل سیاسی روز اظهار کرد: چند نکته مهم درباره رسیدن به این جمله راهبردی امام وجود دارد و آنجا که فرمود: اسراییل غده سرطانی است، اسراییل باید از صفحه روزگار محو بشود.

وی ادامه داد: همبستگی کشورهای اسلامی و باور به اینکه صهیونیست غده سرطانی است و اینکه همکاری و هم‌افزایی همه جریان‌های فلسطینی چه گروهای مقاومت، و چه جریان‌های سیاسی است و تحریم کالاهای اسرائیل و منع استفاده ازاقلامی که نفع آن در جیب اسرائیل است.

سنجری تصریح کرد: تبیین اهداف پلید صهیونیست‌ها برای نسل جوان و معرفی سران کشورهای همکار با آنان و قطع روابط با کشورهایی که اسراییل را به رسمیت می‌شناسند.

کارشناس مسائل سیاسی روز بیان کرد: فعال کردن دیپلماسی در جهت عدم عادی‌سازی روابط برخی کشورهای منطقه مخصوصاً اسلامی با صهیونیست‌ها در حوزه‌های مختلف است.

وی تاکید کرد: جمع آوری طومار و ایجاد راهکاری در جهت حذف نام نامبارک اسراییل از همه مجمع‌های جهانی و برگزاری دادگاه جنایات موسسین و سردمداران این رژیم در ایجاد بزرگترین جنایات عالم از حملات به اردوگاه‌های فلسطینی و کشتار فلسطینیان در صبرا وشتیلا تا حصر غزه با بدترین وضعیت زیستی درمانی و ارزاقی مردم مظلوم این منطقه است.

سنجری تاکید کرد: با یقین، اعتماد و با توکل به خدا براساس آموزهای قران وارثین این زمین مستضعفین عالم هستند و غلبه با حزب‌الله است و یقیناً سرنوشت تلخی در انتظار صهیونیست‌ها است و حتما قدس شریف که پاره تن اسلام است از چنگال این گرگ‌های وحشی آزاد خواهد شد و شاید سِر اینکه امام خمینی در بهار قرآن روز قدس را عَلم کرد همین باشد.

انتهای‌خبر/ تاج‌الدینی




پاره تن اسلام در حصر گرگ‌ها

منبع:آرمـان
? پاره تن اسلام در حصر گرگ‌ها