١٣٠ تن میوه تنظیم بازاری در جنوب استان کرمان توزیع شد

کرمان_مدیر تعاون روستایی جنوب استان کرمان از توزیع ۱۳۰ تُن میوه تنظیم بازاری شب عید درهشت شهرستان جنوبی این استان خبرداد. به گزارش نذیر کرمان، محمد بلندنظر، صبح جمعه سوم فروردین در گفتگو با خبرنگاران گفت: به منظور تأمین میوه طرح تنظیم بازار سال نو و میزان میوه تعیین شده در کمیته راهبری، از ۲۷ […]

کرمان_مدیر تعاون روستایی جنوب استان کرمان از توزیع ۱۳۰ تُن میوه تنظیم بازاری شب عید درهشت شهرستان جنوبی این استان خبرداد.

به گزارش نذیر کرمان، محمد بلندنظر، صبح جمعه سوم فروردین در گفتگو با خبرنگاران گفت: به منظور تأمین میوه طرح تنظیم بازار سال نو و میزان میوه تعیین شده در کمیته راهبری، از ۲۷ اسفند ماه توزیع میوه سیب و پرتقال برای مصرف شروع و این روند تا پایان امروز سوم فروردین ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید با نرخ مصوب در ۱۰ غرفه مشخص شده بوده است افزود: ۱۳۰ تن میوه تنظیم بازاری توزیع شده شامل ۷۵ تن سیب درختی و ۵۵ تن پرتقال رقم والنسیا می‌باشد.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان تصریح کرد: در این مراکز سیب درختی (زرد) با قیمت مصوب ۳۷,۵۰۰ تومان و پرتقال رقم والنسیا ۲۳,۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر ۶۰۶۰۲۹۱




١٣٠ تن میوه تنظیم بازاری در جنوب استان کرمان توزیع شد

منبع: مــهر
? ١٣٠ تن میوه تنظیم بازاری در جنوب استان کرمان توزیع شد