ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در کرمان اعلام شد

کرمان – رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در شهر کرمان را اعلام کرد. به گزارش نذیر کرمان، حسین انجم‌شعاع ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب برای آن‌که آرمان فلسطین را تقویت کند، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز […]

کرمان – رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در شهر کرمان را اعلام کرد.

به گزارش نذیر کرمان، حسین انجم‌شعاع ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب برای آن‌که آرمان فلسطین را تقویت کند، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند که این نام‌گذاری حکایت از تدبیر و دوراندیشی امام داشت؛ امام راحل با این کار می‌خواستند همه مسلمانان و کشورهای اسلامی را برای آرمان فلسطین بسیج کنند تا فلسطین آرمان وحدت جهان اسلام باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: بیش از ۷۰ سال از اشغال سرزمین فلسطین می‌گذرد و شاهد هستیم که چه ظلم‌هایی بر حق مظلوم فلسطین صورت گرفته و چه جنایاتی علیه آنها شده است که این جنایات و ظلم‌ها با حمایت آمریکا، اروپا و غربی‌ها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: غربی‌های می‌خواهند در قلب جهان اسلام که فلسطین است، حضور داشته باشند و بین مسلمانان و کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کنند و این‌که امام راحل فرمودند «رژیم صهیونیستی در جهان اسلامی، غده سرطانی است» حقیقت است.

انجم‌شعاع با اشاره به این‌که غربی‌ها در طول ۱۰ سال گذشته، داعش را علیه کشورهای اسلامی ایجاد کردند، ابراز کرد: این گروهک تروریستی سوریه و عراق را ویران کرد و جمعی از مسلمانان را کشتند و اگر سپهبد شهید سلیمانی جبهه مقاومت را تشکیل نمی‌داد، داعش بر کل منطقه حاکم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تأکید کرد: بزرگ‌ترین حامی مردم فلسطین جمهوری اسلامی ایران بوده و امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند و در طول حیاتشان نیز از مردم فلسطین حمایت کردند و پس از ارتحال امام راحل، مقام معظم رهبری نیز از مردم فلسطین حمایت کردند.

وی با اشاره به تشکیل جبهه مقاومت در منطقه اظهار کرد: جبهه مقاومت، اسرائیل را محاصره کرده است و هیچ زمانی اسرائیلی‌ها تا این اندازه ضعیف نبوده‌اند و همچنین تا این اندازه فلسطین و مقاومت قوی نبوده است و این مسئله به روند شکست و نابودی اسرائیل شدت می‌دهد همچنین اتفاقاتی در منطقه رخ می‌دهد، اسرائیل را هر روز به شکست و نابودی نزدیک می‌کند.

انجم‌شعاع با تأکید بر این‌که روز جهانی قدس امسال از اهمیت بیشتری برخوردار است، اظهار کرد: شعار روز جهانی قدس امسال «فلسطین، محور مقاومت جهان اسلام و قدس، در آستانه آزادی» است و ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمان ساعت ۱۰ صبح از چهارراه توحید آغاز می‌شود و سخنران امسال سردار رمضان شریف سخنگوی کل سپاه پاسداران و رئیس ستاد ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در راهپیمایی غرفه‌های فرهنگی و تبلیغی مراسم و نمایشگاه نقاشی را خواهیم داشت، همچنین ویژه برنامه‌ای در روز پنجشنبه ۲۴ فروردین با حضور خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران در ساعت ۱۷ و۳۰ دقیقه در گلزار شهدا کرمان برگزار می‌شود و گفتنی است همایش ۲۳ فروردین ساعت ۱۶ در دانشگاه باهنر کرمان نیز از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

کد خبر ۵۷۵۱۸۸۱




ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در کرمان اعلام شد

منبع: مــهر
? ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در کرمان اعلام شد