ولایتمداری حاج قاسم در شخصیت وی بسیار تاثیرگذار بود

کرمان– فرمانده کل انتظامی، ولایتمداری حاج قاسم را در رفتار و شخصیت فردی و اجتماعی این شهید بسیار تأثیرگذار دانست. به گزارش فت فتو، سردار حسین اشتری روز دوشنبه در جلسه قرارگاه امام علی (ع) که با حضور اعضای شورای تأمین و فرماندهان انتظامی استان کرمان برگزار شد، افزود: پلیس وظیفه امنیت داخلی و ایجاد […]

کرمان– فرمانده کل انتظامی، ولایتمداری حاج قاسم را در رفتار و شخصیت فردی و اجتماعی این شهید بسیار تأثیرگذار دانست.

به گزارش فت فتو، سردار حسین اشتری روز دوشنبه در جلسه قرارگاه امام علی (ع) که با حضور اعضای شورای تأمین و فرماندهان انتظامی استان کرمان برگزار شد، افزود: پلیس وظیفه امنیت داخلی و ایجاد نظم را بر عهده دارد و در تمامی مدت شبانه روز با مردم در ارتباط است.

وی افزود: پلیس در سرلوحه کار خود هم اقتدار و هم رأفت و مهربانی را دارد و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پلیس باید در تراز انقلاب اسلامی باشد.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم با تمامی توانمندی‌های نظامی، دیپلماسی و تفکر استراتژیکی که در این شهید بزرگوار وجود داشت خود را سرباز ولایت می‌دانست و به همین دلیل بود که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند: “مکتب حاج قاسم…”

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه (س) و دومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی و گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، اظهار داشت: اگر مجاهدت و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و کسانی که وظیفه حفاظت از مرزها و شهرها را دارند نبود، امروز این امنیت را نداشتیم و ما مرهون و مدیون این شهدا هستیم.

سردار اشتری در ادامه از تلاش‌های شبانه روزی فرمانده انتظامی استان و همکاران تشکر و تاکید کرد: باید کاری کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه ولایتمداری حاج قاسم در شخصیت وی بسیار تأثیرگذار بود گفت: باید از این مکتب پیروی کنیم و در زندگی شخصی، سازمانی و در هر جایگاه و مقامی که هستیم، پیرو این مکتب باشیم که راه سعادت و رستگاری است.

سردار اشتری بیان کرد: نفوذ کلام و اثربخشی اقدامات حاج قاسم، چه در دوران دفاع مقدس چه بعد از آنکه تمام مشکلات را حل می‌کرد صرفنظر از توانمندی‌های او، مطمئناً به دلیل اخلاص و ولایتمداری سردار سلیمانی بود و هرکس که رنگ و بوی الهی پیدا کند کارهایش نیز درست می‌شود.

وی همچنین کرمان را استانی ویژه معرفی کرد و گفت: کرمان با اینکه استان مرزی نیست ولی بسیاری از مسائل استان‌های مرزی مانند کویر، قاچاق کالا، اتباع بیگانه غیر مجاز، مواد مخدر و.. را دارد و باید تعامل بین سازمان‌ها و مجموعه انتظامی استان ویژه باشد تا به اهداف مان در تأمین امنیت و آرامش مردم دست پیدا کنیم.

کد خبر ۵۳۹۱۳۸۵




ولایتمداری حاج قاسم در شخصیت وی بسیار تاثیرگذار بود

منبع: مــهر
? ولایتمداری حاج قاسم در شخصیت وی بسیار تاثیرگذار بود