وقتی یاس مهربانی، فضاسازی یأس‌آلود دشمن را خنثی می‌کند / حدود ۸ هزار یتیم و فرزند محسنین کرمانی در ماه رمضان دارای سرپرست شدند

از میان خبرهای ریز و درشتی که در فضای رسانه‌ای کشور منتشر می‌شود، برخی مایه مباهات‌اند، در لابه‌لای همین خبرها گزارشی از حامیان جدید کودکان بی‌سرپرست در کرمان منتشر شد که حدود ۸ هزار نفر در یک ماه پدر و مادر معنوی‌دار شدند، خبری از جنس ذوق و از نوع لبخند. نذیر کرمان –کرمان؛ آمنه […]


از میان خبرهای ریز و درشتی که در فضای رسانه‌ای کشور منتشر می‌شود، برخی مایه مباهات‌اند، در لابه‌لای همین خبرها گزارشی از حامیان جدید کودکان بی‌سرپرست در کرمان منتشر شد که حدود ۸ هزار نفر در یک ماه پدر و مادر معنوی‌دار شدند، خبری از جنس ذوق و از نوع لبخند.

نذیر کرمانکرمان؛ آمنه شهریارپناه: از میان خبرهای ریز و درشتی که در فضای رسانه‌ای کشور منتشر می‌شود، برخی مایه مباهات‌اند. آنقدر خوب که باید آنها را با طلا نوشت و زد سر در کوچه‌ها و خیابان‌ها!

و اگر آن خبر از جنس مهربانی مردم باشد که نور در نور است، باید آن را روی بیلبوردهای بزرگ قرار داد، جایی در پیشانی شهر تا همگان بدانند دستان سخاوتمند مردمان این دیار تا چه اندازه سیلی به صورت سیاه دشمن زده‌اند.

در روزهایی که دشمنان با رسانه‌هایشان سعی دارند فضای کشور را سیاه و گرد سرد ناامیدی را بر فکر و ذهن مردمِ ایرانِ ما بپاشند و زندگی را بی‌روح جلوه دهند، اما در این میان ناگهان خبرهای خوب با خودشان بوی یاس می‌آورند و فضا را تغییر می‌دهند.

آن طرف ساعت‌ها برنامه می‌ریزد و میلیاردها دلار هزینه می‌کند تا اخلاق و مرام مهربانی را در مردم ما تغییر داده و سایه سردی نسبت به همنوع جایگزین آن کند و بگوید در این دنیا باید بی‌رحم بود و کلاه خود را محکم نگه داشت که آن را باد نبرد، این طرف اما مردمان ما تاریخ را طور دیگر می‌سازند.

در لابه‌لای همین خبرها، گزارشی از حامیان جدید کودکان بی‌سرپرست در کرمان منتشر شد که حدود ۸ هزار نفر در یک ماه پدر و مادر معنوی‌دار شدند …خبری از جنس ذوق و از نوع لبخند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از جذب ۵۳۱۹ حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین استان کرمان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

ناصر عسکری‌نژاد ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال ۵۳۱۹ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده‌اند و حمایت ۷۸۱۶ یتیم و فرزند محسنین را بر عهده گرفتند.

همین چند خط، خبر مهمی است، با خودش دنیا دنیا پیام دارد، برای کسانی که گوش شنوا دارند …

به امید روزی که هیچ کودکی بدون حامی و پشتیبان معنوی نماند، اگر خواستید در این طرح سهیم شوید و باقیات و صالحاتی برای خود یا به نیابت از درگذشتگان خود داشته باشید به سایت Ekram.emdad.ir مراجعه یا عدد ۱ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ ارسال کرده و در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام و حمایت یک یا چند فرزند معنوی را به عهده بگیرید.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب





وقتی یاس مهربانی، فضاسازی یأس‌آلود دشمن را خنثی می‌کند / حدود ۸ هزار یتیم و فرزند محسنین کرمانی در ماه رمضان دارای سرپرست شدند

منبع: فــارس
? وقتی یاس مهربانی، فضاسازی یأس‌آلود دشمن را خنثی می‌کند / حدود ۸ هزار یتیم و فرزند محسنین کرمانی در ماه رمضان دارای سرپرست شدند