«وعده صادق» نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی شد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی با انجام عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران، اضمحلال و نابودی خود را دید و این عملیات نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی شد. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای […]



نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی با انجام عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران، اضمحلال و نابودی خود را دید و این عملیات نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب، از رژیم جعلی صهیونیستی اعلام برائت و بیزاری کرده بود و نابودی این رژیم غاصب جز راهبردهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، در این مسئله هیچ‌گونه مماشاتی و سازگاری ندارد و همواره اعلام کرده که رژیم کودک‌کش صهیونیستی، خط قرمز است که باید از بین برود و نابود شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منازعه و خواست آمریکا و کشورهای غربی همواره بر سر رژیم صهیونیستی بوده و به‌گونه‌ای این رژیم برای غربی‌ها مهم تلقی می ‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات‌های مختلف رژیم غاصب صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: رژیم جعلی صهیونیستی دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کرد، فتنه‌های مختلف علیه نظام، کشور و ملت ایران اسلامی انجام داد.

وی اظهار کرد: با شکل‌گیری محور مقاومت و راهبردهای آنان عملیات طوفان الأقصی شکل گرفت و این اقدام مهم هیمنه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی را درهم شکست و این رژیم غاصب با جنگ علیه غزه و کشتار کودکان، زنان و مردان غزه سعی داشت شکست خود در طوفان الأقصی را جبران کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی ضمن اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: در این مسیر محور مقاومت، کارها و اقدامات بسیار بزرگی را انجام داد و رژیم صهیونیستی که در این باتلاق قرار گرفته بود را روزبه‌روز خوار و ذلیل‌تر کردند و در این عرصه رژیم صهیونیستی دچار اشتباه بزرگ شد و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را مورد حمله قرار داد و باتوجه‌به اینکه کسنولگری هر کشور، جز خاک آن کشور محسوب می‌شود، ایران با عملیات «وعده صادق» پاسخ رژیم صهیونیستی را داد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با عملیات «وعده صادق» در قلوب مردم دنیا درخشید و حتی برخی از دولت‌ها از این اقدام استقبال کردند و این کار را بسیار بزرگ دانستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با این اقدام بازدارندگی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرد و این رژیم جعلی، هرگز به جمهوری اسلامی ایران، حمله نخواهد کرد؛ چراکه می‌داند اگر بخواهد اقدامی انجام دهد با پاسخ شدیدتر و سنگین‌تری مواجه خواهد شد.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی با انجام عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران، اضمحلال و نابودی خود را دید و این عملیات نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

انتهای خبر/م


«وعده صادق» نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی شد

منبع:آرمـان
? «وعده صادق» نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی شد