«وعده صادق»؛ عملیاتی که حیرت همگان را برانگیخت

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات مقتدرانه «وعده صادق» موجب شادی و حیرت ملت ایران و کشورهای متعدد شد. به‌ گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در ساعات اولیه بامداد ۲۶ فروردین‌ماه خبر حملات موشکی نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی ‌به‌دلیل […]



مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات مقتدرانه «وعده صادق» موجب شادی و حیرت ملت ایران و کشورهای متعدد شد.

به‌ گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در ساعات اولیه بامداد ۲۶ فروردین‌ماه خبر حملات موشکی نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی ‌به‌دلیل بمباران کنسولگری سفارتخانه ایران در سوریه و به‌شهادت رساندن جمعی از سرداران و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.

این عملیات نیروهای مسلح که با نام «وعده صادق» انجام و به‌مدت پنج ساعت طول کشیده بود نه تنها ملت ایران اسلامی و اقشار مختلف را شاد و حیرت‌زده کرد؛ بلکه تحسین و حیرت کشورهای متعدد را درپی داشت.

عبدالرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به انجام مقتدرانه علملیات «وعده صادق» گفت:  از روزی که این عملیات انجام شده است، اقشار مختلف مردم، احساس شعف بسیاری داشتند و شادی و حس خوبی در خصوص این اقدام در جامعه موج می‌زد.

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: پس از جنایات متعدد رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی علیه مردم غزه و اقدام ددمنشانه این رژیم جعلی در قِبال جمهوری اسلامی ایران در سوریه تنها نیروهایی که می‌توانست با این رژیم مقابله کند، ایران اسلامی بود.

وی با تأکید بر اینکه عملیات «وعده صادق» موجب شادی بسیاری در ایران اسلامی در بین طیف‌های مختلف شد، اظهار کرد: باتوجه‌به مواضع جمهوری اسلامی ایران و سخنان مسئولان، چنانچه رژیم غاصب صهیونیستی اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد، با پاسخ بسیار محکم‌تر از عملیات «وعده صادق» روبه‌رو خواهد شد.

رسولی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله ملت ایران با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مسیرهای پیشرفت را می‌پیمایند و مسئولان و دولتمردان نیز رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور را مدنظر داشته باشند.

انتهای خبر/م


«وعده صادق»؛ عملیاتی که حیرت همگان را برانگیخت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? «وعده صادق»؛ عملیاتی که حیرت همگان را برانگیخت