وضعیت حوزه ارتباطات در استان کرمان مطلوب نیست

نذیر کرمان/کرمان رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با گلایه از وضعیت نامطلوب حوزه ارتباطات در استان، خواستار رسیدگی فوری وزیر ارتباطات به این موضوع شد. دکترمحمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان کرمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور معاونین وزارتخانه و مدیرکل استان برگزار شد، اظهار کرد: زیبنده مردم […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با گلایه از وضعیت نامطلوب حوزه ارتباطات در استان، خواستار رسیدگی فوری وزیر ارتباطات به این موضوع شد.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان کرمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور معاونین وزارتخانه و مدیرکل استان برگزار شد، اظهار کرد: زیبنده مردم کرمان نیست که در حوزه ارتباطات در استان این جایگاه نامناسب را داشته باشند، درخواست داریم برای رساندن کرمان به حد مطلوب در بازه زمانی کوتاه اقدامات عاجل انجام شود.

 وی دلیل اصلی طرح سئوال از وزیر را عدم تحقق وعده‌های اعلام شده دانست و ضمن تشکر از اقدامات دولت سیزدهم تلاش‌های انجام شده را ناکافی دانست.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری نذیر کرمان، در ادامه این نشست شکراللهی نماینده مردم شش شهرستان جنوب کرمان در مجلس نیز خواستار حل مشکلات روستاهای حوزه انتخابیه‌اش شد.

همچنین ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد خواستار تسریع اجرای فیبر نوری و  ارتقاء سایت‌های روستاهای چمن، صیف آباد، سرگز، کنار صندل، انجر و سالاریه تا پایان شهریور شد.

در ادامه این نشست صمدالله محمدی نماینده مردم بافت و ارزوئیه توجه به روستاهای صوغان و تکمیل پوشش مطلوب این روستاها، همچنین پوشش اینترنت مطلوب روستای زادگاه شهید سلیمانی و بهبود پوشش روستای جواران را خوستار شد.

بنابراین گزارش، رضاحسینی نماینده مردم شهربابک پیگیری رینگ سفید شهربابک به انار و تکمیل پوشش مناسب انار به دهج و بهبود نقاط کور شهرستان را از وزیر ارتباطات در خواست کرد.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر نیز توجه ویژه به مشکلات تلفن ثابت روستای اسدآباد را خواستار شد و افزود: راه اندازی پارک فاوا در کرمان و توجه به شرکت‌های فناور پایه استارتاپی ضروری است.

انتهای پیام




وضعیت حوزه ارتباطات در استان کرمان مطلوب نیست

منبع: ایـسنا
? وضعیت حوزه ارتباطات در استان کرمان مطلوب نیست