وضعیت ترافیکی مدارس کرمان به‌صورت مدرسه‌ای بررسی می‌شود

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: وضعیت ترافیکی مدارس به‌صورت مدرسه‌ای توسط نیروی انتظامی بررسی می‌شود.  به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد برای آینده کشور اظهار کرد: همه‌ی ما و مسؤولان کشور در مدارس توسط معلمان، پرورش یافته‌ایم […]


فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: وضعیت ترافیکی مدارس به‌صورت مدرسه‌ای توسط نیروی انتظامی بررسی می‌شود.

 به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد برای آینده کشور اظهار کرد: همه‌ی ما و مسؤولان کشور در مدارس توسط معلمان، پرورش یافته‌ایم و مدیون نظام تعلیم و تربیت هستیم.

وی با بیان اینکه تعامل حداکثری و اثربخش بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی وجود دارد، گفت: تعامل و همکاری نیروی انتظامی ضرورتی انکار ناپذیر در راستای کاهش جرایم است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه سال تحصیلی پیش رو به‌علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس در دوسال اخیر حساس است، تاکید کرد: پلیس و معلمان باید با تعامل و همکاری خانواده‌ها زمینه بازگشایی همراه با آرامش مدارس را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس اکثر امور زندگی خانواده‌ها و جامعه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، خاطر نشان کرد: مهمترین رسالت پلیس در زمینه بازگشایی مدارس بحث ترافیک، ایمن‌سازی و ایجاد فضای ایمن همراه با آرامش برای دانش‌آموزان است.

ناظری با تاکید بر اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان‌های اطراف مدارس گفت: موضوع ترافیکی مدارس، مدرسه‌ به‌ مدرسه بررسی می‌شود و کارگاه آموزش‌های لازم ترافیکی ویژه دانش‌آموزان، فرهنگیان، اولیا و ساکنان خانه‌های اطراف مدارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم آموزش و توانمندسازی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از برگزاری دوره‌های آموزشی در ۷ هزار و ۸۲۶ مدرسه توسط ۳۳۵ نفر از کارشناسان انتظامی استان خبر داد.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





وضعیت ترافیکی مدارس کرمان به‌صورت مدرسه‌ای بررسی می‌شود

منبع: فــارس
? وضعیت ترافیکی مدارس کرمان به‌صورت مدرسه‌ای بررسی می‌شود