وزیر کشور به مناطق سیل زده کرمان سفر می کند

وزیر کشور امروز به مناطق سیل زده جنوب کرمان کرمان خواهد آمد تا میزان خسارات را در این منطقه بررسی کند. فت فتو کرمان – وحیدی وزیر کشور امروز ۱۶ دی ماه، به اتفاق رئیس ستاد مدیریت بحران کشور و استاندار کرمان وضعیت مناطق سیل زده جنوب استان کرمان به ویژه رودبار جنوب را بازدید […]

وزیر کشور امروز به مناطق سیل زده جنوب کرمان کرمان خواهد آمد تا میزان خسارات را در این منطقه بررسی کند.

فت فتو کرمان وحیدی وزیر کشور امروز ۱۶ دی ماه، به اتفاق رئیس ستاد مدیریت بحران کشور و استاندار کرمان وضعیت مناطق سیل زده جنوب استان کرمان به ویژه رودبار جنوب را بازدید و بررسی خواهد کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور و نجار رییس ستاد مدیریت بحران کشور صبح امروز پنج شنبه ۱۶ دی ماه به جنوب استان کرمان سفر می‌کند.

وزیر کشور از طریق فرودگاه جیرفت و با بالگرد، وضعیت مناطق سیل زده جنوب استان کرمان به ویژه شهرستان رودبار را از جمله محور‌های مواصلاتی، جازموریان، جاده‌ها و پل‌های روستا‌های تحت تاثیر سیلاب بازدید و بررسی خواهد کرد.

با توجه به آبگرفتگی معابر و منازل، سفر وزیر کشور به رودبار جنوب در نظر گرفته شده است.

پس از این بازدید‌ها، نشست جمع‌بندی در محل فرمانداری رودبار جنوب با حضور استاندار کرمان، مدیرکل مدیریت بحران استان، فرمانداران شهرستان‌های جنوبی و دیگر اعضای ستاد‌های مدیریت بحران استان برگزار می‌شود.

قرار است، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز در این نشست جمع‌بندی حضور یابد.

سردار ناظری و مدیرکل مدیریت بحران استانداری نیز وزیر را در بازدید از مناطق سیلزده همراهی می‌کند.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز روز گذشته ۱۵ دی ماه با همراهی وزیر جهاد کشاورزی و استاندار کرمان از مناطق سیل زده منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب بازدید و از نزدیک در جریان آسیب‌ها و خسارات وارد شده به این مناطق قرار گرفت.

مخبر همچنین در برخی مناطق سیلزده در جمع مردم جنوب کرمان حضور یافت و به گفت و گو با آن‌ها پرداخت و دستورات لازم برای جبران خسارات وارد شده به مردم و تأسیسات شهری و روستایی صادر و از استاندار کرمان خواست تمام ظرفیت‌های استان را برای کمک به مردم بسیج کند.

او قبل از ترک جیرفت در گفت و گو با خبرنگاران از مساعدت دولت برای مناطق سیل زده در راستای جبران خسارات مردم خبر داد.

انتهای پیام/ی




وزیر کشور به مناطق سیل زده کرمان سفر می کند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? وزیر کشور به مناطق سیل زده کرمان سفر می کند