وزیر کشور به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد

کرمان– فت فتو– احمد وحیدی وزیر کشور روز پنجشنبه با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ شهیدان آرمیده در این مکان مقدس بویژه سردار حاج قاسم سلیمانی با نثار فاتحه ادای احترام کرد. به گزارش فت فتو وزیر کشور دقایقی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی هاشمی رفسنجانی وارد شهر کرمان شد. اسماعیل […]

کرمانفت فتو– احمد وحیدی وزیر کشور روز پنجشنبه با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ شهیدان آرمیده در این مکان مقدس بویژه سردار حاج قاسم سلیمانی با نثار فاتحه ادای احترام کرد.

به گزارش فت فتو وزیر کشور دقایقی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی هاشمی رفسنجانی وارد شهر کرمان شد.

اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور و سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز وزیر کشور را در گلزار شهدا همراهی کردند.

علی زینی وند استاندار کرمان که همزمان با ورود وزیر کشور کرمان از طریق بالگرد درحال عزیمت از جیرفت به این شهر بود، به علت شرایط جوی مجبور به فرود در حوالی کرمان شد و از طریق زمینی درحال ورود به شهر کرمان است تا در جلسه ستاد مدیریت بحران به ریاست وزیر کشور شرکت کند.

وی قرار است در سفر به کرمان وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب این استان را نیز بررسی کند.

وحیدی قرار بود صبح امروز وارد فرودگاه جیرفت شود و به بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان بپردازد که به علت شرایط جوی، هواپیمای حامل وی به سمت کرمان تغییر مسیر داد.




وزیر کشور به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد

منبع: ایرنـا
? وزیر کشور به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد