وزیر ورزش و جوانان به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کرد

کرمان – فت فتو – وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه ) با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد. به گزارش فت فتو، سید حمید سجادی شبانگاه پنجشنبه همچنین با اهدای گل و نثار فاتحه بر تربت پاک […]

کرمان – فت فتو – وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه ) با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

به گزارش فت فتو، سید حمید سجادی شبانگاه پنجشنبه همچنین با اهدای گل و نثار فاتحه بر تربت پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری شهدای جبهه مقاومت، و سایر شهدای گلزار کرمان، با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کرد. 

استاندار، دو نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی وزیر ورزش و جوانان را در گلزار شهدای کرمان همراهی می کردند. 

وزیر ورزش و جوانان عصر روز گذشته با استقبال مسولان استانی وارد کرمان شد.

سید حمید سجادی بعد از حضور در سیرجان و بازدید از چند طرح ورزشی در این شهرستان، صبح امروز به شهرستان های شهربابک، رفسنجان و زرند سفر و علاوه بر بازدید از طرح های ورزشی و افتتاح چند طرح با ورزشکاران این شهرستان ها دیدار و گفت و گو کرد.




وزیر ورزش و جوانان به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کرد

منبع:ایرنـا
? وزیر ورزش و جوانان به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کرد