وزیر علوم: خرید تجهیزات برای دانشگاهها مالیات تلقی می شود

کرمان_فت فتو_ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: براساس قانون جهش تولید اگر شرکت ها برای دانشگاه ها تجهیزات خریداری کنند این مبالغ به عنوان مالیات پرداختی آنان تلقی می شود.  به گزارش فت فتو، محمدعلی زلفی گل روز جمعه به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسئولان دانشگاهی ضمن بازدید از بخش های مختلف […]

کرمان_فت فتو_ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: براساس قانون جهش تولید اگر شرکت ها برای دانشگاه ها تجهیزات خریداری کنند این مبالغ به عنوان مالیات پرداختی آنان تلقی می شود. 

به گزارش فت فتو، محمدعلی زلفی گل روز جمعه به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسئولان دانشگاهی ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، پیشنهاد داد دستگاه های مدرن مورد نیاز آزمایشگاه ها توسط صنایع استان از جمله شرکت مس خریداری و در اختیار دانشگاه قرار گیرد و دانشگاه درمقابل به صنایع خدمات مورد نیاز را از طریق آزمایشگاه ارائه دهد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان باید ارتباطش را با صنعت بیشتر کند تا دانشجویانی با رتبه بهتر پذیرش و بورسیه صنایع استان شوند.

زلفی گل با بیان اینکه خوشبختانه بستر برای توسعه جدی در این دانشگاه وجود دارد تصریح کرد: وزارت علوم کمک می کند تا مجوز بخشی از نیازهای این دانشگاه از جمله فضای ورزشی و فرهنگی از طریق کمیسیون ماده ۲۳ اخذ شود. 

وی تأکید کرد: همچنین وزارت علوم در سفر بعدی رییس جمهوری کمک می کند اعتبارات لازم برای جبران کمبودهای این واحد دانشگاه اختصاص داده شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از آزمایشگاه بیوتکنولوژی، آزمایشگاه تایید نمونه و اندازه گیری مشخصات خط فیبر نوری و خوابگاه های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان هم بازدید کرد.

دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان دارای ۹۶ سوئیت است. 

۸۰۰ دانشجوی ارشد و دکتری در ۵۵ رشته و گرایش در در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان تحصیل می کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت هفته دولت با خانواده شهید باهنر دیدار کرد گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ کشور ما هستند و خدا را شاکریم که شهدا و خانواده شهدا سیاسی نشدند و  متعلق به کل اقشار جامعه با هر سلیقه و فرهنگی هستند. 

وی از بخش های مختلف دانشگاه علمی کاربردی  هواپیمایی ماهان بازدید کرد. 
وزیر علوم: خرید تجهیزات برای دانشگاهها مالیات تلقی می شود




وزیر علوم: خرید تجهیزات برای دانشگاهها مالیات تلقی می شود

منبع: ایرنـا
? وزیر علوم: خرید تجهیزات برای دانشگاهها مالیات تلقی می شود