وزیر بهداشت از مرکز واکسیناسیون شهید پورجعفری کرمان بازدید کرد + تصاویر

گروه استان‌ها ـ بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان کرمان از مرکز واکسیناسیون شهید پورجعفری بازدید کرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه علی زینی‌وند استاندار کرمان، حسن‌پور، پورابراهیمی و زاهدی نمایندگان مردم در […]

گروه استان‌ها ـ بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان کرمان از مرکز واکسیناسیون شهید پورجعفری بازدید کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه علی زینی‌وند استاندار کرمان، حسن‌پور، پورابراهیمی و زاهدی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و تعدادی از مسئولان  از مرکز واکسیناسیون شهید پورجعفری کرمان بازدید کرد.

در نخستین سفر وزرای کابینه دولت سیزدهم به استان کرمان، عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز به منظور بررسی روند مقابله با بیماری کرونا و نحوه واکسیناسیون علیه این بیماری به کرمان وارد شد.

به گزارش تسنیم، زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی، بازدید از مرکز آموزشی افضلی‌پور و حضور در ستاد استانی مقابله با کرونا در استان کرمان از جمله برنامه‌های سفر نیمروزی وزیر بهداشت به استان کرمان است.

۸۸ بیمار جدیدی کرونایی در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند
بستری ۴۴۴ بیمار قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان/روند بستری‌ نزولی است
بازدید وزیر بهداشت از مرکز تزریق واکسن در حرم مطهر رضوی+تصاویر

لازم به ذکر است، کرمان پس از خراسان رضوی، خوزستان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، قزوین، کرمانشاه، همدان، ایلام و خراسان رضوی، مقصد دوازدهمین سفر استانی عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

استان کرمان , کرونا , استان کرمان , کرونا , استان کرمان , کرونا ,

انتهای پیام/۵۱۱/ش




وزیر بهداشت از مرکز واکسیناسیون شهید پورجعفری کرمان بازدید کرد + تصاویر

منبع:تسنــیم
? وزیر بهداشت از مرکز واکسیناسیون شهید پورجعفری کرمان بازدید کرد + تصاویر