وزش تند باد و افزایش غلظت گرد و غبار در شرق کرمان

از امروز وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک و افزایش غلظت گرد و غبار در شرق استان پیش بینی می‌شود به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان،رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: برای امروز وزش تندباد‌ به همراه افزایش غلظت گردو غبار در شرق استان کرمان پیش بینی می‌شود.   […]

از امروز وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک و افزایش غلظت گرد و غبار در شرق استان پیش بینی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان،رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: برای امروز وزش تندباد‌ به همراه افزایش غلظت گردو غبار در شرق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

 

حبیبی، با اشاره به این که هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت:برای امروز افزایش ابر و رگبار پراکنده باران در جنوب وجنوب غرب استان و وزش تندباد‌ در برخی مناطق پدیده غالب است.

 

وی افزود: از امروز وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک و افزایش غلظت گرد و غبار در شرق استان پیش بینی می‌شود.

 

حبیبی با اعلام اینکه شدت وزش باد در شهرستان‌های ریگان، فهرج و منطقه زهکلوت بیشتر است بیان کرد:کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتظار نیست.

 

وی گفت:وزش باد نسبتا شدید در شرق تا پایان هفته ادامه دارد.

 

حبیبی افزود: شهرستان فهرج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان بوده است و لاله زار با دمای ۹درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

 

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

 




وزش تند باد و افزایش غلظت گرد و غبار در شرق کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? وزش تند باد و افزایش غلظت گرد و غبار در شرق کرمان