وزش باد در کرمان، جا خوش کرده است

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز هم وزش باد به همراه گردوخاک در برخی از مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود. فهیمه راستی گفت: امروز شدت وزش باد در شمال و شرق استان کرمان بیشتر است و فردا وزش باد و گردوخاک را تنها در شرق استان  کرمان خواهیم داشت. […]

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز هم وزش باد به همراه گردوخاک در برخی از مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

فهیمه راستی گفت: امروز شدت وزش باد در شمال و شرق استان کرمان بیشتر است و فردا وزش باد و گردوخاک را تنها در شرق استان  کرمان خواهیم داشت.

به گفته او کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی و افزایش غلظت ریزگرد‌ها در این مناطق دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان می گوید: رانندگانی که قصد تردد از مسیر‌های استان کرمان به استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان را دارند از شرایط جاده‌ها باخبر شوند.

او  گفت: از روز سه شنبه از شدت وزش باد در استان  کرمان کاسته می‌شود و افزایش ابر، پدیده غالب در پایان هفته است.

راستی گفت: فهرج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان کرمان پشت سر گذاشته و صبح امروز لاله زار با دمای ۳ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است. 

او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و می گوید: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

فت فتو کرمان کرمان




وزش باد در کرمان، جا خوش کرده است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? وزش باد در کرمان، جا خوش کرده است