وزارت راه بسیار به استان کرمان کم‌لطفی کرده است

فت فتو ـ گروه اقتصاد: محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور با بیان این‌که وزارت راه و شهرسازی در سال‌های گذشته کم‌لطفی زیادی نسبت به استان کرمان داشته است،گفت:«پروژۀ دوبانده کردن کرمان ـ راور ـ دیهوک ۱۰ سال است که پیگیری می‌شود. این مسیر دارد مرتب کشته می‌دهد و یک پروژه ۱۰ سال باید طول […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد: محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور با بیان این‌که وزارت راه و شهرسازی در سال‌های گذشته کم‌لطفی زیادی نسبت به استان کرمان داشته است،گفت:«پروژۀ دوبانده کردن کرمان ـ راور ـ دیهوک ۱۰ سال است که پیگیری می‌شود. این مسیر دارد مرتب کشته می‌دهد و یک پروژه ۱۰ سال باید طول بکشد؟».

وی افزود:«این جاده یک شاهراه ترانزینی جنوب به شمال کشور و بسیار حساس است و استان‌های کرمان و بوشهر و فارس و سیستان‌وبلوچستان همه مطالبه دارند تا پایان سال تمام شود».

وی اظهار کرد:«در استان کرمان جاده‌های زیادی داریم که نیاز به بهسازی دارد و اگر فهرست آن را اعلام کنم،خود دولتمردان ممکن است برایشان تاسفبار است که این همه کار انجام‌نشده در استان کرمان وجود دارد».

به گزارش خبرنگار فت فتو،وی دوشنبه ۱۶ خردادماه در مراسم آغاز ساخت ۴٫۵ کیلومتر از جادۀ شهداد ـ نهبندان تاکید کرد که نیاز داریم تا جلسۀ ویژه‌ای برای ساخت و توسعه و بهسازی جاده‌های استان کرمان برگزار و مسائل بررسی و دربارۀ آن تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده‌های استان کرمان گفت:«یکی از دلایلی که پلیس و نیروهای امنیتی ما نمی‌توانند قاچاق را به خوبی کنترل کنند خرابی راه‌هاست».

زاهدی بیان کرد:«معاون محترم وزیر وعدۀ کمک پنج میلیارد تومانی برای مسیر گلباف به عرب‌آباد را دادند اما این مبلغ اندک بوده و با آن نمی‌توان کار را تمام کرد».

وی دربارۀ جادۀ شهداد ـ نهبندان هم گفت:«تلاش زیادی کردیم تا پروژۀ شهداد ـ نهبندان زودتر شروع شود ولی وزارت راه می‌گفت که در حال انتخاب طرح بهینه از بین طرح‌های متعدد هستیم و می‌گفتند که علت تاخیر همین است».

نماینده کرمان و راور در مجلس اضافه کرد:«امیدواریم با تزریق به‌موقع پول این پروژه زودتر از موعد به اتمام برسد». / الف

 




وزارت راه بسیار به استان کرمان کم‌لطفی کرده است

منبع:خبر کرمان
?

وزارت راه بسیار به استان کرمان کم‌لطفی کرده است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی