ورود محموله جدید واکسن و توزیع بین مراکز واکسیناسیون

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر یک محموله واکسن کرونا وارد کرمان شده و توزیع واکسن با سرعت بیشتری در حال انجام است. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمان؛رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت هم اکنون محموله‌ای از واکسن برای استان رسیده است که در حال تخلیه و توزیع سهمیه‌های […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر یک محموله واکسن کرونا وارد کرمان شده و توزیع واکسن با سرعت بیشتری در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمان؛رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت هم اکنون محموله‌ای از واکسن برای استان رسیده است که در حال تخلیه و توزیع سهمیه‌های مراکز واکسیناسیون هستیم و محموله بعدی یکشنبه به دست ما می‌رسد و توزیع واکسن با سرعت بیشتری در حال انجام است.

رشیدی نژاد با اشاره به اینکه تاکنون کمبودی برای تزریق واکسن نوبت دوم افراد نداشتیم، گفت: محموله‌های واکسن کرونا پس از دریافت با توجه به آمار سایت و تعداد افراد در انتظار دریافت نوبت دوم، بین مراکز واکسیناسیون توزیع می‌شود.

وی افزود: اولویت ما پس از دریافت سهمیه ابتدا تزریق برای نوبت دومی هاست و سپس مابقی را برای نوبت اولی‌ها تزریق می‌کنیم و سایت هم بر اساس تعداد واکسن‌های موجود باز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در رابطه با شیوع عفونت قارچ سیاه در بین بیماران کرونایی تشریح کرد: تاکنون از مشاهده و تشخیص این بیماری در سطح استان کرمان گزارشی را دریافت نکرده‌ایم.

 




ورود محموله جدید واکسن و توزیع بین مراکز واکسیناسیون

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? ورود محموله جدید واکسن و توزیع بین مراکز واکسیناسیون