ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امشب به کرمان/ پیش‌بینی یخبندان در روز پنج‌شنبه

اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: از اواخر امشب سامانه بارشی وارد استان شده و در اکثر مناطق باران و ارتفاعات برفی خواهد شد. به گزارش فت فتو از کرمان، طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، از اواخر وقت امشب سامانه جدید بارشی وارد استان کرمان می‌شود و تا روز چهارشنبه فعال است. در اکثر […]


اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: از اواخر امشب سامانه بارشی وارد استان شده و در اکثر مناطق باران و ارتفاعات برفی خواهد شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، از اواخر وقت امشب سامانه جدید بارشی وارد استان کرمان می‌شود و تا روز چهارشنبه فعال است.

در اکثر مناطق، بارش باران و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش برف پیش‌بینی می‌شود و آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و حرکت روان آب‌ها دور از انتظار نیست.

 همچنین از روز پنجشنبه سرمای شدید و یخبندان را خواهیم داشت و به‌دلیل ماندگاری هوای سرد کشاورزان، باغداران، گلخانه داران و سالن‌های پرورشی به‌خصوص در جنوب استان کرمان برای جلوگیری از خسارت سرمازدگی تمهیدات لازم را انجام دهند.

احتمال مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی در جاده‌های کوهستانی و لغزندگی جاده‌ها و معابر در اثر این پدیده دور از انتظار نیست.

ارزوئیه در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۱۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود و صبح امروز لاله‌زار با دمای ۸ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

 حداقل دمای امروز شهر کرمان یک درجه سانتیگراد زیر صفر بود و دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امشب به کرمان/ پیش‌بینی یخبندان در روز پنج‌شنبه

منبع: فــارس
? ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امشب به کرمان/ پیش‌بینی یخبندان در روز پنج‌شنبه