ورود تعزیرات برای ساماندهی بازار خودرو در استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: بازار و قیمت خودرو در استان کرمان با محوریت تعزیرات ساماندهی می‌شود. ارسلان میری هشتم مرداد ماه در نشست هم اندیشی برای ساماندهی بازار خودرو و حمایت از مصرف کنندگان اظهارکرد: با هدف مقابله با سودجویان و افزایش بی رویه قیمت خودرو، گشت‌های مشترک بازار خودرو در […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: بازار و قیمت خودرو در استان کرمان با محوریت تعزیرات ساماندهی می‌شود.

ارسلان میری هشتم مرداد ماه در نشست هم اندیشی برای ساماندهی بازار خودرو و حمایت از مصرف کنندگان اظهارکرد: با هدف مقابله با سودجویان و افزایش بی رویه قیمت خودرو، گشت‌های مشترک بازار خودرو در استان کرمان فعال می‌شوند.

وی افزود: با توجه به وجود چندین شرکت تولیدی خودرو در استان و به منظور پیشگیری از عرضه نشدن خودرو ، احتکار و رعایت نشدن قیمت‌های شورای رقابت، بازرسی و نظارت بر عملکرد این شرکت‌ها در دستور کار است و سازمان صمت و پلیس امنیت اقتصادی استان باید با گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی همکاری کنند.

میری گفت: قیمت‌گذاری غیر کارشناسی، ورود دلالان به بازار خودرو، فروش غیرمجاز برخی از حواله‌های خودرو، تنظیم مبایعه‌نامه‌های صوری و قیمت گذاری و فعالیت وبگاه‌های خرید و فروش خودرو از مهم ترین عوامل ایجاد قیمت‌های کاذب و نوسان در بازار خودرو است و به همین دلیل با هدف حمایت از مصرف کنندگان و به منظور تحقق شعار سال(مهار تورم، رشد تولید) تعزیرات حکومتی با متخلفان این حوزه برخورد می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان همچنین در بخش دیگری از سخنانش از جریمه بیش از دو میلیارد ریالی پرونده بارنامه‌های غیرواقعی خبر داد و افزود: پرونده صدور غیرواقعی بارنامه برای دریافت ۱۲ هزار لیتر سهمیه سوخت گازوئیل در شعبه سوم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کرمان تشکیل و رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمان گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند، افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده متخلف را به پرداخت دو میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

انتهای پیام




ورود تعزیرات برای ساماندهی بازار خودرو در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? ورود تعزیرات برای ساماندهی بازار خودرو در استان کرمان