ورزشگاه مس رفسنجان برای لیگ برتر فوتبال تجهیز می‌شود

کرمان – فت فتو – به دنبال سیاست های اخیر فدراسیون فوتبال کشور درخصوص تجهیز ورزشگاه‌های کشور به امکاناتی همچون چمن طبیعی، به‌روزرسانی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان نیز در دستور کار مسئولان این باشگاه قرار گرفته است و براساس اعلام متولیان برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور حاضر می‌شود. مدیرروابط عمومی و رسانه […]

کرمان – فت فتو – به دنبال سیاست های اخیر فدراسیون فوتبال کشور درخصوص تجهیز ورزشگاه‌های کشور به امکاناتی همچون چمن طبیعی، به‌روزرسانی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان نیز در دستور کار مسئولان این باشگاه قرار گرفته است و براساس اعلام متولیان برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور حاضر می‌شود.

مدیرروابط عمومی و رسانه باشگاه صنعت مس رفسنجان در این خصوص گفت: از طرف فدراسیون فوتبال نامه‌ای مبنی بر ممنوعیت استفاده از چمن مصنوعی برای رقابت های لیگ برتر کشور دریافت کردیم که بر این اساس پروژه تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان از ۲۳ روز پیش آغاز شد.

رضا امینی مقدم در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: با وجود برنامه ریزی انجام گرفته چمن طبیعی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان ۲۸ مهر ماه و همزمان با آغاز لیگ برتر کشور مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی یکی از زمینه های توسعه شهرستان را ورزش نام برد که در کنار کشاورزی و صنعت می تواند در توسعه رفسنجان موثر باشد و افزود: در این زمینه ۱۱ مکان ورزشی شهرستان را تعمیر، بازسازی و تجهز کردیم؛ همچنین تشکیل آکادمی ها در روستاها باهدف ارتقای ورزش روستایی هم در برنامه باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه صنعت مس رفسنجان عنوان کرد: با توجه به اینکه این باشگاه به عنوان سفیر فرهنگی معرفی شده است اما بحران کرونا مانع فعالیت این باشگاه در این حوزه شده، امیدواریم با ریشه کنی کرونا بتوانیم در کنار انجمن های فرهنگی، برنامه های خوبی را در این عرصه به مرحله اجرا بگذاریم.

امینی مقدم در بازدید از طرح ورزشی زمین چمن طبیعی نوش آباد رفسنجان نیز تصریح کرد: این زمین بازی در حال اصلاح و نگهداری، کود دهی، رنگ آمیزی فنس کشی و … توسط باشگاه ورزشی مس رفسنجان است.

وی خاطرنشان کرد: کفپوش و اصلاح سیستم های گرمایشی و سرمایشی سالن های ورزشی تلاش و حجاب هم در دستور کار باشگاه صنعت مس رفسنجان قرار دارد.

محمد مهدی امیرپناه مسئول اماکن ورزشی صنعت مس رفسنجان هم در بازدید از مجموعه ورزشی روستای عبدالله آباد اظهار داشت: کار بتن سازی و اجرای کفپوش این باشگاه توسط باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان انجام شده است.

این مصاحبه روز چهارشنبه در جریان بازدید خبرنگاران از طرح های ورزشی شهرستان رفسنجان انجام شد؛ همچنین خبرنگاران در ادامه از زمین چمن طبیعی سرداران شهید در روستای لاهیجان، سالن ورزشی فرهنگیان، سالن در حال بازسازی دو منظوره والیبال و بسکتبال باشگاه تختی، سالن دومنظوره ورزشی عدالت و سالن ورزشی ۹ دی رفسنجان بازدید کردند.




ورزشگاه مس رفسنجان برای لیگ برتر فوتبال تجهیز می‌شود

منبع:ایرنـا
? ورزشگاه مس رفسنجان برای لیگ برتر فوتبال تجهیز می‌شود