ورزشکاران کارگر به مسابقات جام جهانی شرکت‌ها اعزام می‌شوند

رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری از اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات جام جهانی شرکت‌ها که مهرماه در آتن یونان برگزار می‌شود، خبر داد. جواد رمضی در گفت‌وگو با فت فتو، اظهار کرد: مسابقات کارگری جام جهانی شرکت‌ها از ۱۵ مهر در آتن یونان برگزار می‌شود که کاروان ایران با ۱۱۳ نفر در قالب ۷۰ ورزشکار […]

رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری از اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات جام جهانی شرکت‌ها که مهرماه در آتن یونان برگزار می‌شود، خبر داد.

جواد رمضی در گفت‌وگو با فت فتو، اظهار کرد: مسابقات کارگری جام جهانی شرکت‌ها از ۱۵ مهر در آتن یونان برگزار می‌شود که کاروان ایران با ۱۱۳ نفر در قالب ۷۰ ورزشکار در ۶ رشته ورزشی فوتبال، شنا، والیبال ساحلی (در بخش مردان) و تنیس روی میز، دارت و دوومیدانی (زنان و مردان) در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

او گفت: این مسابقات قرار بود خرداد سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا به مدت بیش از یکسال به تعویق افتاد و قرار است مهرماه امسال در یونان برگزار شود.

رمضی خاطرنشان کرد: در دومین دوره این رقابت‌ها که در فرانسه برگزار شد تیم ایران در اولین حضورش در جام جهانی شرکت‌ها در جایگاه سوم قرار گرفت، در این دوره با توجه به بیماری کرونا و تعطیلی اردوها و نداشتن برنامه مشخص برای آماده‌سازی تیم‌ها، کار سختی را پیش رو داریم، البته تلاش بر این است که در صورت امکان دوباره جایگاه سومی خود را تکرار کنیم.

وی هم‌چنین با اشاره به اعزام تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان به مسابقات جام جهانی فوتبال شرکت‌ها در آبان ماه گفت: مسابقات جام جهانی فوتبال شرکت‌ها اوایل آبان به میزبانی امارات برگزار می‌شود و تیم فوتبال مس سرچسمه کرمان قهرمان منتخب مسابقات کارگری به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی در پایان درباره سایر برنامه‌های این فدراسیون افزود: برای این که از برنامه‌های پیش‌بینی شده تقویم ورزشی عقب نمانیم در حال حاضر مسابقات قهرمانی کشوری در رشته‌های شطرنج، کاراته، جودو، دارت و پتانگ به صورت مجازی در حال برگزاری است و رشته‌های پرورش اندام و والیبال ساحلی نیز به صورت حضوری در حال انجام است، بنابراین امسال نسبت به سال گذشته از نظر اجرای تقویم شرایط بهتری داریم.

انتهای پیام




ورزشکاران کارگر به مسابقات جام جهانی شرکت‌ها اعزام می‌شوند

منبع: ایــسنا
?ورزشکاران کارگر به مسابقات جام جهانی شرکت‌ها اعزام می‌شوند : اخبار استان کرمان – ورزشی