وداع با شهید ۱۹ ساله در بیت‌الزهرای حاج قاسم

شهدای گمنام بیت‌الزهرا (س) حاج قاسم در شب شهادت خانم فاطمه زهرا (س) مهمان عزیزی داشتند، مهمانی از جنس خودشان، یک شهید گمنام، آن هم شهیدی که فقط ۱۹ سال داشت. نذیر کرمان _ کرمان؛ مهسا حقانیت: شام شهادت حضرت زهرا (س)، بیت‌الزهرای حاج قاسم و وداع جانسوز عزاداران فاطمی با شهید گمنامی که فقط […]


شهدای گمنام بیت‌الزهرا (س) حاج قاسم در شب شهادت خانم فاطمه زهرا (س) مهمان عزیزی داشتند، مهمانی از جنس خودشان، یک شهید گمنام، آن هم شهیدی که فقط ۱۹ سال داشت.

نذیر کرمان _ کرمان؛ مهسا حقانیت: شام شهادت حضرت زهرا (س)، بیت‌الزهرای حاج قاسم و وداع جانسوز عزاداران فاطمی با شهید گمنامی که فقط ۱۹ سال داشت، این مردم به زیبایی برای فرزند رشیدشان سنگ‌تمام گذاشتند.

 ۵ روز است ۵ شهید گمنام قدم بر چشم ما کرمانی‌ها گذاشته‌اند، مردم هرجا که به این شهدا رسیدند، برای‌شان سنگ‌تمام گذاشتند، از گلباران پیکر شهدا در جلسه‌ها و رخصت گرفتن از آنها در گود زورخانه تا آینه و قرآن گرفتن مادران شهدا و زنان کرمانی برای این سروهای رشید.

اما امشب، شب وداع بود، شهید گمنام ۱۹ ساله‌ای را به بیت‌الزهرا(س) موقوفه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آوردند تا زنان با ضجه و مویه و مردان با اشک و سینه‌های سوخته برایش مادری و پدری کنند.

در بیت الزهرا(س) جای سوزن انداختن نیست، علاوه بر کرمانی‌ها، کاروانی از مشهد مقدس هم رسیده است و جمعی از خانواده شهدای فاطمیون که افغان‌های مقیم کرمان هستند.

امام جمعه کرمان در حال صحبت کردن است، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی می‌گوید: هر فردی که خداترس باشد در امنیت کامل است و اهل معرفت همواره به‌یاد خدا هستند.

وی ادامه می‌دهد: این محافل فاطمی و معنوی باید ما را تکان دهد و زندگی‌مان را عوض کند و تصمیم‌های جدیدی بگیریم.

چای روضه پخش می‌کنند، پرچم حرم آقا امام رضا(ع) را خادمان رضوی می‌آوردند و عطر اسپند می‌پیچد توی بیت‌الزهرا(س) و مردم با نوای گرم مداح بر سر و سینه می‌زنند و اشک می‌ریزند و با فرزند شهیدشان خداحافظی می‌کنند، فرزند شهید گمنامی که فقط ۱۹ سال داشت … .

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

 





وداع با شهید ۱۹ ساله در بیت‌الزهرای حاج قاسم

منبع: فــارس
? وداع با شهید ۱۹ ساله در بیت‌الزهرای حاج قاسم