وحیدی: بخش زیادی از جهاد تبیین بر دوش پیشکسوتان نیروهای مسلح است

وزیر کشور گفت: کار نیروهای مسلح هیچگاه تمام نمی‌شود و بخش مهمی از جهاد تبیین بر دوش شما عزیزان پیشکسوت است و با صلابت و افتخار آنچه بر انقلاب گذشت را بیان کنید. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، احمد وحیدی صبح امروز در جمع پیشکسوتان نیروهای مسلح در محل گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: […]


وزیر کشور گفت: کار نیروهای مسلح هیچگاه تمام نمی‌شود و بخش مهمی از جهاد تبیین بر دوش شما عزیزان پیشکسوت است و با صلابت و افتخار آنچه بر انقلاب گذشت را بیان کنید.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، احمد وحیدی صبح امروز در جمع پیشکسوتان نیروهای مسلح در محل گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: شما پیشکسوتان  مجموعه‌ای از ارزش‌هایی هستید که ۴۴ سال همراه انقلاب اسلامی بوده‌اید.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبر ی بر جهاد تبیین تاکید دارند و باید این را برای نسل جدید تبیین کنیم که انقلاب اسلامی از چه مشکلات، دشمنان و گردنه‌های سختی عبور کرده است.

وزیر کشور ابراز داشت:  انقلاب اسلامی در اوج عزت، قدرت و توانمندی‌های خودش قرار دارد و شما پیشکسوتان نیروهای مسلح تاریخ زنده انقلاب ۴۴ ساله ما هستید و در جهاد تبیین نقش مهمی بر عهده دارید و  گذشته را برای عزیزان امروز تبیین کنید.

وحیدی ادامه داد: بیان ناگفته‌ها بسیار مهم است تا همه بیندیشند و ببینند، انقلاب اسلامی در جایگاه رفیع و محکم قرار دارد.

وی اضافه کرد: کار نیروهای مسلح هیچگاه تمام نمی‌شود و بخش مهمی از جهاد تبیین بر دوش شما عزیزان است و با صلابت و افتخار آنچه بر انقلاب گذشت را بیان کنید.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





وحیدی: بخش زیادی از جهاد تبیین بر دوش پیشکسوتان نیروهای مسلح است

منبع: فــارس
? وحیدی: بخش زیادی از جهاد تبیین بر دوش پیشکسوتان نیروهای مسلح است