وحدت در آرمان‌ها، هدف وحدت حوزه و دانشگاه است

حجت الاسلام اصغر شاهرخی گفت: ۲۷ آذرماه سالروز شهادت دکتر مفتح هست که هدف این شهید وحدت حوزه و دانشگاه در آرمان‌ها بود زیرا جامعه از حوزه و دانشگاه، پیروی می‌کند. به گزارش فت فتو از جیرفت، حجت‌الاسلام و المسلمین اصغر شاهرخی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های جیرفت ضمن گرامیداشت ۲۷ […]

حجت الاسلام اصغر شاهرخی گفت: ۲۷ آذرماه سالروز شهادت دکتر مفتح هست که هدف این شهید وحدت حوزه و دانشگاه در آرمان‌ها بود زیرا جامعه از حوزه و دانشگاه، پیروی می‌کند.

به گزارش فت فتو از جیرفت، حجت‌الاسلام و المسلمین اصغر شاهرخی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های جیرفت ضمن گرامیداشت ۲۷ آذر سالروز شهادت آیت الله مفتح گفت: شهید مفتح منادی وحدت حوزه و دانشگاه از دوران ستمشاهی بود و هدف از وحدت حوزه و دانشگاه، درواقع وحدت در آرمانه‌ها بوده است.

 
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های جیرفت افزود: نتیجه وحدت عالمان حوزوی و دانشگاهی، تعالی ایران اسلامی و فتح قله‌های علمی و معنوی خواهد بود.
 
حجت الاسلام و المسلمین اصغر شاهرخی بیان کرد: حوزه و دانشگاه بعنوان دو مغز متفکری هستند که جامعه از آنها پیروی می‌کند پس بایستی در اهداف و آرمان‌ها مشترک باشند.

انتهای پیام/ فاریابی 




وحدت در آرمان‌ها، هدف وحدت حوزه و دانشگاه است

منبع:آرمـان
? وحدت در آرمان‌ها، هدف وحدت حوزه و دانشگاه است