وحدت امت اسلامی و شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی

در نشست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با خبرنگاران،وحدت امت اسلامی و شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی شعار سال اعلام شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکرمان ، اقای انجم شعاع گفت حضور حماسی و گسترده مردم یکی از کارهای موثر برای حمایت راهپیمایی روز جهانی قدس است که امسال مانند دوران قبل از کرونا […]

در نشست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با خبرنگاران،وحدت امت اسلامی و شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی شعار سال اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکرمان ، اقای انجم شعاع گفت حضور حماسی و گسترده مردم یکی از کارهای موثر برای حمایت راهپیمایی روز جهانی قدس است که امسال مانند دوران قبل از کرونا در سراسر کشور و بیش از ۵۰ کشور دنیا و همه جای استان برگزار میشود.

وی افزوددر شهر کرمان این راهپیمایی از چهارراه توحید ساعت ده و نیم صبح بسمت مصلای امام علی برگزار میشود و در پایان با اجتماع در مصلا و متکی وزیر اسبق امور خارجه سخنرانی خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی و پرچم فلسطین پنج شنبه هشتم اردیبهشت در میدان عاشورا ساعت نه صبح،ویژه برنامه روز قدس ۸ اردیبهشت ساعت ۱۸ عصر در گلزار شهدا،برگزاری سمیناردر دانشگاهها،پخش سرودهای روز قدس در مساجد تکایا و حسینیه هاو بقاع متبرکه و پخش محتوا در فضای مجازی،اجرای سرودهای مختلف در مسیر راهپیمایی و راه انداری ابستگاههای فرهنگی و تبلیغاتی با شعار روز جهانی قدس محور وحدت امت اسلامی و شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی است از جمله مهمترین برنامه های این روز است.




وحدت امت اسلامی و شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? وحدت امت اسلامی و شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی