وجود ۱۰ بانک امانات پزشکی هلال‌احمر در کرمان/تحویل کپسول اکسیژن به بیماران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به راه‌اندازی ۱۰ بانک امانات پزشکی در سراسر استان گفت: تحویل کپسول اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن ساز به صورت امانتی به بیماران کرونایی داده می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان از آغاز شیوع بیماری کرونا همگام با […]


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به راه‌اندازی ۱۰ بانک امانات پزشکی در سراسر استان گفت: تحویل کپسول اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن ساز به صورت امانتی به بیماران کرونایی داده می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان از آغاز شیوع بیماری کرونا همگام با دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های متولی در سطح استان اقدامات متنوع و گسترده‌ای اجرا کرده است. 

 وی با اشاره به بهره‌مندی بیش از ۲۷۴ هزار نفر از خدمات طرح ناظران سلامت افزود: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان در این طرح اقداماتی از قبیل نظارت بر (اصناف، ادارات، بانک‌ها و …) جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، غربالگری و نمونه‌گیری از بیماران مراجعه کننده به درب منازل با هماهنگی مرکز بهداشت، غربالگری شفاهی از طریق تماس تلفنی با خانواده‌ها انجام دادند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: همچنین اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان بیش از ۴۰ هزار ماسک در قالب طرح نذر سلامت خادمان حسینی در بین عزاداران حسینی توزیع کردند. 

وی با اشاره به راه‌اندازی تشکل‌های مردمی مقابله با کرونا در جهت کمک‌های مردمی و پشتیبانی در ۱۰۰ خانه هلال در سراسر استان تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی و اقلام بهداشتی به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان در بین بیماران متاثر از کرونا و همچنین بیماران خاص توزیع شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به راه‌اندازی ۱۰ بانک امانات پزشکی در سراسر استان افزود: تحویل کپسول اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن ساز به صورت امانتی به بیماران کرونایی و همچنین با کمک خیرین چندین دستگاه ونتیلاتور خریداری و در اختیار بیمارستان‌های مربوطه قرار گرفت. 

فلاح با اشاره به مشارکت ۱۵ نفر از اعضای کانون.های جوانان و دانشجویی در اجرای واکسیناسیون عمومی خاطرنشان کرد: ماهانه بیش از ۶ هزار بیمار کرونایی به داروخانه‌های جمعیت هلال احمر استان کرمان مراجعه کردند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





وجود ۱۰ بانک امانات پزشکی هلال‌احمر در کرمان/تحویل کپسول اکسیژن به بیماران

منبع:فــارس
? وجود ۱۰ بانک امانات پزشکی هلال‌احمر در کرمان/تحویل کپسول اکسیژن به بیماران