واگذاری ۱۸۳ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی و جمعیت

فرماندار شهرستان بافت گفت: ۱۸۳ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی و جمعیت به‌صورت ویلایی و رایگان واگذار شد. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۱۸۳ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی و جمعیت حضور فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت، هادی ارشادی معاونت مسکن و ساختمان اداره کل […]

فرماندار شهرستان بافت گفت: ۱۸۳ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی و جمعیت به‌صورت ویلایی و رایگان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۱۸۳ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی و جمعیت حضور فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت، هادی ارشادی معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و جمعی از مسئولین و متقاضیان طرح جوانی جمعیت روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه در سالن اجتماعات هنرستان الزهرا شهرستان بافت برگزار شد.

 فرهاد آراسته در این جلسه عنوان کرد: مرحله اول قرعه‌کشی و واگذاری زمین‌های طرح جوانی جمعیت در اوایل شهریورماه امسال برگزار و تعداد ۱۳۷ قطعه زمین به متقاضیان این طرح واگذار شد.
 
 فرماندار بافت اظهار داشت: امروز در مرحله دوم این واگذاری‌ها ۱۸۳ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت به‌صورت رایگان و ویلایی بین متقاضیان قرعه‌کشی و واگذار شد.
 
آراسته فرماندار افزود: شهرستان بافت یکی از شهرهای پیشتاز در خدمت به مردم در طرح نهضت ملی است و در طرح جوانی جمعیت خلاف طرح نهضت ملی مسکن که زمین‌ها ۹۹ ساله واگذار می‌شوند، در این طرح زمین‌ها به‌صورت سند رسمی و مالکیت قطعی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

هادی ارشادی معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندار در خصوص زمین‌های مسکن ملی جهت واگذاری به متقاضیان افزود: با تلاش و همکاری فرماندار، اداره راه و شهرسازی شهرستان و دیگر مسئولین به‌زودی تقریباً ۱۰۰ قطعه دیگر به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در این شهرستان واگذار می‌شود.

ارشادی آفرود: فازهای سه و چهار طرح نهضت ملی مسکن هم نیز جهت انتخاب مشاور و طراح در دستور کار است.
 
 
 انتهای خبر /پوریا




واگذاری ۱۸۳ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی و جمعیت

منبع:آرمـان
? واگذاری ۱۸۳ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی و جمعیت