واگذاری ۱۰ هزار قطعه زمین در کرمان تا پایان سال جاری

کرمان- استاندار کرمان گفت: تلاش می شود تا پایان سال جاری ۱۰ هزار قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار شود. به گزارش نذیر کرمان. محمدمهدی فداکار شامگاه شنبه در شورای مسکن استان کرمان افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال واگذاری ۱۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان […]

کرمان- استاندار کرمان گفت: تلاش می شود تا پایان سال جاری ۱۰ هزار قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار شود.

به گزارش نذیر کرمان. محمدمهدی فداکار شامگاه شنبه در شورای مسکن استان کرمان افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال واگذاری ۱۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان در استان تا پایان سال جاری هستیم و در صورت تحقق این امر موجب شکستن قیمت زمین و انگیزه بیشتر متقاضیان جهت ساخت واحدهای خود می‌شود.

وی ضمن تقدیر از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان جهت واگذاری بیش از ۳ هزار قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن، افزود: یک اتفاق خوبی رقم خورد و موجب شد مردم صاحب زمین شوند و بر این اساس می‌توانند با استفاده از دریافت تسهیلات و ظرفیت‌های قانونی اقدام به ساخت مسکن کنند.

وی تصریح کرد: تا دهه فجر در شمال استان نیز تا ۳ هزار قطعه زمین باید واگذار شود تا هرچه زودتر مردم صاحب زمین شوند و پس از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، ساخت و ساز انجام شود.

گفتنی است، در این جلسه طبق ارائه گزارش عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان به تفکیک وضعیت طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر ۶۰۰۶۵۰۳




واگذاری ۱۰ هزار قطعه زمین در کرمان تا پایان سال جاری

منبع: مــهر
? واگذاری ۱۰ هزار قطعه زمین در کرمان تا پایان سال جاری