واگذاری زمین به بیش از یک‌هزار متقاضی مسکن ملی طی هفته دولت در «بافت»

فرماندار شهرستان بافت گفت: طی هفته دولت به یک‌هزار و ۳۶ نفر متقاضی مسکن ملی زمین واگذار می‌شود. به گزارش نذیر کرمان از بافت، فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت امروز با بیان اینکه دولت در نظام جمهوری اسلامی برآمده از مردم است، اظهار داشت: در دولت سیزدهم افزایش فروش نفت را داشته‌ایم که کمک خوبی […]


فرماندار شهرستان بافت گفت: طی هفته دولت به یک‌هزار و ۳۶ نفر متقاضی مسکن ملی زمین واگذار می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان از بافت، فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت امروز با بیان اینکه دولت در نظام جمهوری اسلامی برآمده از مردم است، اظهار داشت: در دولت سیزدهم افزایش فروش نفت را داشته‌ایم که کمک خوبی به اقتصادی بود و در کشور تورم ثابت شده است و رشد اقتصادی به‌طور متوسط ۲.۲ بوده است.

 وی عنوان داشت: امسال در هفته دولت در شهرستان بافت ۱۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود و ۸۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شوند که شامل ۱۱ طرح کشاورزی و ۳ طرح راه و ۲ طرح گازرسانی و دیگر طرح‌های عمرانی و خدماتی است.

 آراسته خاطرنشان کرد: طرح‌های حوزه‌ راه‌های شهرستان ۸۵ درصد پیشرفت داشته‌اند که از بافت تا کرمان و از بیدان تا کیسکان هستند.

وی با بیان اینکه دستگاه ام‌آرآی به‌زودی افتتاح می‌شود، اضافه کرد: شهرستان بافت تنها شهرستانی است که در نهضت ملی مسکن پیشرو است و در فاز اول به ۱۰۳۶ نفر در هفته دولت زمین واگذار می‌شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





واگذاری زمین به بیش از یک‌هزار متقاضی مسکن ملی طی هفته دولت در «بافت»

منبع: فــارس
? واگذاری زمین به بیش از یک‌هزار متقاضی مسکن ملی طی هفته دولت در «بافت»