واکنش نژادمهدی به درگیری ۲ بازیکن مس رفسنجان

مدافع میانی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است که تیمش می‌توانست در دیدار مقابل پرسپولیس با برتری بازی را پشت سر بگذارد. به گزارش نذیر کرمان، محمد نژاد مهدی پس از دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس که در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: به دو تیم خسته […]

مدافع میانی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است که تیمش می‌توانست در دیدار مقابل پرسپولیس با برتری بازی را پشت سر بگذارد.

به گزارش نذیر کرمان، محمد نژاد مهدی پس از دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس که در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی سختی بود و تیم ما چند هفته اخیر تحت فشار بوده است. هر چند فکر می‌کنم می‌توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: چند موقعیت خوب داشتیم، پرسپولیس تیم قابل احترامی است و ما می‌توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم. یک نیم فصل را از دست دادیم و باید برنامه ریزی خوب داشته باشیم و باشگاه کمک کند تا شرایط مساعدتر شود و به نتیجه خوبی در نیم فصل دوم برسیم.

مدافع میانی تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به اینکه از نظر مالی به چند درصد دریافتی رسیده‌اند؟ عنوان کرد: حدود ۳۴ درصد گرفته‌ایم. از مباحث مالی که بگذریم چند هفته است نتیجه نگرفته‌ایم و شرایط تیم سخت است.

نژادمهدی با بیان اینکه «نمی‌دانم شرکت مس چه جریانی دارد و چه مشکلاتی وجود دارد؟» در پاسخ به اینکه آیا عدم نتیجه گیری ناشی از ضعف فنی است؟ گفت: تیمی که پنج بازی باخته شرایط سختی دارد؛ بازیکنان مقصر هستند، شاید کادر هم مقصر باشد امامدیریت هم باید خودش را ببیند.

وی ادامه داد: سوال این است که آیا باشگاه مس امکانات لازم را برای نتیجه گیری فراهم کرده است؟ باشگاه مس کوتاهی کرده و توقعاتی که وجود داشت باید عمل می‌شد اما چیزی را برای نتیجه گیری فراهم نشد.

مدافع میانی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص درگیری بازیکنان مس رفسنجان با یکدیگر گفت: تنش هایی در بازی وجود دارد و این اتفاق بین بازیکنان ما رخ داد و این مسائل در فوتبال طبیعی است.

انتهای پیام




واکنش نژادمهدی به درگیری ۲ بازیکن مس رفسنجان

منبع: ایـسنا
? واکنش نژادمهدی به درگیری ۲ بازیکن مس رفسنجان