واکسیناسیون دانشجویان در کرمان آغاز می‌شود

کرمان-فت فتو- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی همین هفته واکسیناسیون دانشجویان در کرمان در دانشگاه باهنر به عنوان بزرگترین دانشگاه کرمان آغاز می‌شود. به گزارش فت فتو، حمیدرضا رشیدی نژاد روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان کرمان با اشاره به آمادگی استان برای بازگشایی احتمالی دانشگاه ها و مدارس افزود: در حوزه […]

کرمان-فت فتو- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی همین هفته واکسیناسیون دانشجویان در کرمان در دانشگاه باهنر به عنوان بزرگترین دانشگاه کرمان آغاز می‌شود.

به گزارش فت فتو، حمیدرضا رشیدی نژاد روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان کرمان با اشاره به آمادگی استان برای بازگشایی احتمالی دانشگاه ها و مدارس افزود: در حوزه واکسیناسیون اساتید و دانشجویان، برای دانشجویان دانشگاه های غیر علوم پزشکی در مرکز دانشگاه باهنر از دوشنبه یا حداکثر سه شنبه هفته جاری واکسیناسیون دانشجویان را آغاز می کنیم.

این مسئول ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد معلمان استان واکسینه شده اند که واکسیناسیون آنان بزودی تا ۱۰۰ درصد کامل می شود.

وی با اشاره به روند کاهشی بیماری کووید ۱۹ تصریح کرد: بیش از ۲۰ درصد از بیماران بستری ما کمتر شده و بیماران سرپایی هم از تعدادشان کاسته شده است.

افزایش روند واکسیناسیون

رشیدی نژاد در ادامه با بیان اینکه دیروز تعداد قابل ملاحظه ای واکسن به دست ما رسیده اظهارامیدواری کرد که امروز هم از محموله واکسنی که به تهران رسیده بخش قابل توجهی به کرمان برسد.

وی اذعان کرد: به تعداد واکسنی که می آید انتظارات مردمی و دولتی این است که سرعت روند واکسیناسیون افزایش یابد در همین راستا ما یک پایگاه دیگر اضافه کردیم و حتی در مراکز موجود هم ظرفیت را بالا بردیم تا تجمعی در محل واکسیناسیون نباشد؛ همچنین با نیروی انتظامی هماهنگ شد تا واکسیناسیون خودرویی را راه اندازی کنیم.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکنون یک میلیون و ۲۲۰ دز واکسن وارد استان شده است که در این میان ۷۲۰ هزار دز در نوبت اول و ۳۶۰ هزار دز دوم تزریق شده است.




واکسیناسیون دانشجویان در کرمان آغاز می‌شود

منبع:ایرنـا
? واکسیناسیون دانشجویان در کرمان آغاز می‌شود