واژگونی ۲ خودرو در محورهای کرمان، ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

نذیر کرمان/کرمان رئیس اورژانس کرمان از واژگونی دو خودرو در محورهای نگار _ کرمان و جاده بردسیر_ بیدخوان و مصدمیت ۱۰ نفر در این دو حادثه خبر داد. دکترسیدمحمد صابری در گفت‌وگو با نذیر کرمان در تشریح این حوادث گفت: در ساعت ۱۹ و ۲۹ دقیقه امروز از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید مطلع شدیم. […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس اورژانس کرمان از واژگونی دو خودرو در محورهای نگار _ کرمان و جاده بردسیر_ بیدخوان و مصدمیت ۱۰ نفر در این دو حادثه خبر داد.

دکترسیدمحمد صابری در گفت‌وگو با نذیر کرمان در تشریح این حوادث گفت: در ساعت ۱۹ و ۲۹ دقیقه امروز از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید مطلع شدیم.

او محل دقیق این واقعه را کیلومتر پنج محور نگار-کرمان اعلام کرد و افزود: زخمی‌های این حادثه توسط دو آمبولانس به بیمارستان قائم(عج) بردسیر منتقل شدند.

رئیس اورژانس کرمان گفت: در این حادثه سه کودک، یک زن و یک مرد در رده سنی ۵ تا ۳۵ سال مصدوم شده‌اند.

صابری حادثه دوم را واژگونی پژو ۴۰۵ در ساعت ۲۱:۰۹ اعلام کرد و ادامه داد: این واقعه در کیلومتر ۳۰ محور بردسیر-بیدخوان رخ داده است.

او بیان کرد: پنج زخمی این حادثه نیز توسط دو آمبولانس به بیمارستان قائم(عج) بردسیر منتقل شده‌اند.

رئیس اورژانس کرمان عنوان کرد: دو مرد، دو زن و یک کودک در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال در این حادثه زخمی شده‌اند که یک نفر از مصدومان(مرد ۲۷ ساله) در محل حادثه درمان سرپایی شد.

طبق اعلام رئیس اورژانس کرمان حال عمومی تمامی مصدومان مساعد است.

انتهای پیام




واژگونی ۲ خودرو در محورهای کرمان، ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

منبع: ایـسنا
? واژگونی ۲ خودرو در محورهای کرمان، ۱۰ مصدوم برجای گذاشت