واژگونی پژو در محور شهربابک ۷ مصدوم برجا گذاشت

کرمان – فت فتو – رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان گفت: واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در محور شهربابک به خاتم موجب مصدوم شدن هفت سرنشین این خودرو شد. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سید محمد […]

کرمان – فت فتو – رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان گفت: واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در محور شهربابک به خاتم موجب مصدوم شدن هفت سرنشین این خودرو شد.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سید محمد صابری در این رابطه افزود: ساعت ۱۸ و ۲۳ دقیقه عصر روز گذشته در پی گزارش واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۰ محور شهربابک به خاتم، ۲ تیم فوریت های پزشکی فوری به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: در پی این حادثه هفت نفر مصدوم و بعد از دریافت اقدامات درمانی مناسب توسط تیم های فوریت پزشکی با حال عمومی مساعد به بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان خاطرنشان کرد: سرنشینان این خودرو شامل ۲ زن و یک مرد با رده سنی ۳۱ تا ۶۴ سال و چهار کودک سه تا ۱۱ ساله هستند. 

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان واقع است.




واژگونی پژو در محور شهربابک ۷ مصدوم برجا گذاشت

منبع: ایرنـا
? واژگونی پژو در محور شهربابک ۷ مصدوم برجا گذاشت