واژگونی نیسان وانت در محور کهنوج یک کشته برجای گذاشت

جیرفت – فت فتو – رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان از واژگونی خودرو نیسان زامیاد در محور کهنوج خبر داد و گفت: در این سانحه رانندگی یک نفر جان خود را از دست داد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر سنجری افزود: عصر روز […]

جیرفت – فت فتو – رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان از واژگونی خودرو نیسان زامیاد در محور کهنوج خبر داد و گفت: در این سانحه رانندگی یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر سنجری افزود: عصر روز گذشته گزارش یک مورد تصادف در محور فاریاب – کهنوج به پلیس گزارش شد.

وی اظهار داشت: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد این تصادف در حوالی روستای سرگریج در مسیر محور فرعی فاریاب – کهنوج رخ داده و با واژگونی وانت زامیاد حامل گازوئیل، راننده خودرو مجروح و سرنشین آن که پسری ۱۳ ساله بوده فوت کرده است.

رئیس پلیس راه جنوب کرمان بیان کرد: علت تصادف، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه تشخیص داده شده است.

وی گفت: رانندگان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه جدی داشته باشند و با بی احتیاطی و تخطی از قوانین موجب وارد آمدن به خود و همراهانشان  نشوند.




واژگونی نیسان وانت در محور کهنوج یک کشته برجای گذاشت

منبع:ایرنـا
? واژگونی نیسان وانت در محور کهنوج یک کشته برجای گذاشت