واژگونی دنا در سیلاب رفسنجان ۲ کشته برجا گذاشت

کرمان- فت فتو – مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: بر اثر واژگونی خودروی سواری دنا در سیلاب واقع در کیلومتر ۲۰ محور انار به یزد ۲ زن و مرد جان خود را از دست دادند و دو نفر هم مصدوم شدند. به گزارش شنبه شب فت فتو و […]

کرمان- فت فتو – مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: بر اثر واژگونی خودروی سواری دنا در سیلاب واقع در کیلومتر ۲۰ محور انار به یزد ۲ زن و مرد جان خود را از دست دادند و دو نفر هم مصدوم شدند.

به گزارش شنبه شب فت فتو و به نقل از روابط عمومی این مرکز، محمدرضا حسینی زینلی در تشریح این خبر اظهار کرد: عصر امروز شنبه انحراف از مسیر یک دستگاه سواری دنا در کیلومتر ۲۰ محور انار – یزد متاسفانه دو فوتی و دو مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: فوتی های این صحنه مرد و زن جوان بودند که یکی از آن ها در صحنه و دیگری در حین اعزام به بیمارستان فوت کرد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: دو مصدوم این حادثه هم توسط سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های اورژانس انار به مرکز درمانی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان انار منتقل شدند.

حسینی خاطرنشان کرد: شهروندان به تذکرات و هشدارها دقت کنند و از تردد در مسیرهای سیلابی پرهیز کنند تا خطرات احتمالی جان آن ها را تهدید نکند.

دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به جمعیت ۳۲۰ هزار نفری رفسنجان و ۳۷ هزار نفری شهرستان انار خدمات رسانی می کند.




واژگونی دنا در سیلاب رفسنجان ۲ کشته برجا گذاشت

منبع: ایرنـا
? واژگونی دنا در سیلاب رفسنجان ۲ کشته برجا گذاشت