واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمان باز هم حادثه آفرید؛ ۱ کشته و ۱۹ مصدوم

گروه استان‌ها – رئیس اورژانس کرمان از واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در محور بم به کرمان خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و ۱۹ مصدوم برجای گذاشت. – اخبار استانها – سید محمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، از واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمان خبر […]

گروه استان‌ها – رئیس اورژانس کرمان از واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در محور بم به کرمان خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و ۱۹ مصدوم برجای گذاشت.

– اخبار استانها –

سید محمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، از واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمان خبر داد و اظهار داشت: این حادثه ساعت ۴:۵۴ امروز جمعه ۵ فروردین ماه به وقوع پیوست.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این حادثه گفت: به دنبال دریافت گزارش واژگونی یک دستگاه وانت مزدا در محور بم به کرمان بلافاصله ۷ تیم فوریت‌های پزشکی با همکاری یک تیم امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان با بیان اینکه این حادثه در ۳ کیلومتری پلیس راه ماهان اتفاق افتاد افزود: از ۱۹ مصدوم این حادثه بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب، ۱۶ مصدوم توسط تیم های فوریت های پزشکی و ۳ مصدوم توسط تیم هلال احمر به بیمارستان های شهید باهنر و افضلی پور کرمان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان: خودروهای حادثه ساز در جاده‌های استان کرمان توقیف می‌شوند
آخرین وضعیت سفرهای نوروزی در استان کرمان/ از آمار بالای تلفات جاده‌ای تا آمادگی استان برای موج دوم سفرهای نوروزی
واژگونی خودرو حامل اتباع خارجی در محور ماهان به کرمان ۴ کشته و ۱۲مصدوم برجای گذاشت

وی با اشاره به اینکه در پی این حادثه بر اثر شدت جراحات وارده یک مرد با حدود سن ۳۵ ساله در دم جان باخت بیان کرد: ۱۹ مصدوم این حادثه نیز همگی مرد و با رده سنی ۱۵ الی ۵۰ ساله هستند که حال عمومی ۲ نفر از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است.

به گزارش تسنیم، بخش قابل توجهی از آمار تلفات جاده‌ای استان کرمان مربوط به اتباع خارجی است که به‌صورت غیرمجاز و با خودروهای ناایمن تردد می‌کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمان باز هم حادثه آفرید؛ ۱ کشته و ۱۹ مصدوم

منبع: تسنــیم
? واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمان باز هم حادثه آفرید؛ ۱ کشته و ۱۹ مصدوم