والفجرهای ۸ بی‌شماری را پیش‌رو داریم/لزوم آمادگی در برابر تاکتیک‌های جدید دشمن

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از جنگ‌های شناختی و ترکیبی سخن به‌میان آورد و گفت: والفجرهای ۸ بی‌شماری را پیش‌رو داریم و الان دشمن از اصل غافلگیری و فریب استفاده می‌کند. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز ۲۰ بهمن‌ماه در آیین گرامیداشت عملیات والفجر ۸ در محل حسینیه ثارالله با تبریک ایام‌الله […]


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از جنگ‌های شناختی و ترکیبی سخن به‌میان آورد و گفت: والفجرهای ۸ بی‌شماری را پیش‌رو داریم و الان دشمن از اصل غافلگیری و فریب استفاده می‌کند.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز ۲۰ بهمن‌ماه در آیین گرامیداشت عملیات والفجر ۸ در محل حسینیه ثارالله با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای غرورآفرین عملیات والفجر ۸ را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: والفجر ۸ با نصرت الهی، اتکال به خداوند، نبوغ فرماندهان و اعتقاد رزمندگان و توسل به حضرت زهرا(س) انجام شد و رزمندگان ما از رودخانه‌ای عبور کردند که جزو چهار رودخانه دنیاست که از جهات مختلف مانند پوشش گیاهی، سست بودن زمین و نوع حرکت آب غیرقابل عبور است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: دشمن فکر نمی‌کرد رزمندگان ما از اروند وارد عملیات شوند بنابراین غافلگیری دشمن را در این عملیات داشتیم.

نظری ادامه داد: مسائل حفاظتی در عملیات والفجر ۸ بسیار مطلوب بود و حتی بعضی از رزمندگان هم محور اصلی عملیات را نمی‌دانستند و انتقال نیروها، مهمات و سایر تجهیزات در هورالعظیم و ام‌الرصاص به حدی بود که یکی از فرماندهان لشکر عراق در خاطراتش می‌گوید به من گفتند در هورالعظیم و ام‌الرصاص تحرکاتی‌ست و اینقدر تحرکات واقعی بود و اصل فریب به درستی انجام شد که این فرمانده تمام نیروهایش را در هورالعظیم و ام‌الرصاص برد و تا سه روز وقتی می‌گویند حمله در اروند است، باور نمی‌کرد و اعتراف می‌کند در این آوردگاه شکست خورده است.

این فرمانده ارشد نظامی از جنگ‌های شناختی و ترکیبی سخن به‌میان آورد و ابراز کرد: والفجرهای ۸ بی‌شماری را پیش رو داریم و الان دشمن از اصل غافلگیری و فریب استفاده می‌کند.

نظری با اشاره به اینکه با جنگ روایت‌ها و وارونه جلوه دادن حقیقت‌ها مواجه هستیم، تصریح کرد: دشمن با ایجاد شبهه و به‌وجود آوردن تردید از شبهه به‌دنبال به باور رساندن افکار پلید خودش در ذهن جوانان ماست بنابراین باید به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشیم.

وی بیان کرد: امروز نیروهای مسلح ما به آن اقتدار و توانمندی رسیده‌اند که هیچ راهی برای حمله نظامی دشمن باز نگذاشته‌اند و مطمئنا در اولین حرکتی که انجام دهد، ضربه سختی می‌خورند، بنابراین بر روی جنگ‌های ترکیبی و شناختی متمرکز می‌شوند که باید با همراهی و استفاده از تجربیات پیشکسوتان در راستای جهاد تبیین کار کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان سخنان خود اظهار داشت: در ادامه راه چهل ساله دوم انقلاب اسلامی دشمن در حال افول است، لذا هر ضربه‌ای را طرح‌ریزی می‌کنند تا با تاکتیک‌های جدید به ایران عزیزمان ضربه بزنند بنابراین باید آمادگی کافی را برای مقابله با آنها داشته باشیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





والفجرهای ۸ بی‌شماری را پیش‌رو داریم/لزوم آمادگی در برابر تاکتیک‌های جدید دشمن

منبع: فــارس
? والفجرهای ۸ بی‌شماری را پیش‌رو داریم/لزوم آمادگی در برابر تاکتیک‌های جدید دشمن