هیچ کم‌کاری در خصوص نظارت بر بازار قابل قبول نیست

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: هیچ گونه کاستی و کم کاری در خصوص نظارت بر بازار قابل قبول نیست و هدف ما رعایت قانون و جلوگیری از هرگونه کارشکنی در جهت رضایتمندی مردم است. در کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار استان کرمان که صبح امروز ۲۱ اسفندماه برگزار شد، در زمینه […]

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: هیچ گونه کاستی و کم کاری در خصوص نظارت بر بازار قابل قبول نیست و هدف ما رعایت قانون و جلوگیری از هرگونه کارشکنی در جهت رضایتمندی مردم است.

در کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار استان کرمان که صبح امروز ۲۱ اسفندماه برگزار شد، در زمینه وضعیت قیمت‌ها و کمبود کالاهای اساسی در شهرستان‌ها و توزیع مناسب اقلام تنظیم بازار بحث و گفتگو شد.

امیر حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان ضمن تبریک حلول ماه رمضان گفت: تلاش تیم اقتصادی استان قابل تقدیر است و امسال وضعیت بازار نسبتاً خوب بوده و باید در سال آینده با جدیت بیشتری کار شود لذا نظارت بر قیمت‌گذاری اجناس داخلی و خارجی باید منصفانه و با تدابیر لازم مشخص و پیگیری شود.

وی با تاکید بر رصد نظارتی و انجام بازرسی‌های بازار گفت: گشت مشترک باید مدیریت شود و طبق دستورالعمل در طول ماه رمضان و ایام عید قطع نشود و انجام به موقع این بازرسی‌ها توسط دستگاه‌های متولی امر سبب حفظ آرامش بازار و تامین اقلام مورد نیاز مردم و در نهایت رضایت‌مندی آنهاست.

 معاون استاندار کرمان بیان کرد: باید تخلفات در بحث قاچاق مدیریت شود و هر دستگاهی طبق وظایف اعلام شده اقدام و گزارشات ثبت شود لذا هیچ گونه کاستی و کم کاری در خصوص نظارت بر بازار قابل قبول نیست و هدف ما رعایت قانون و جلوگیری از هرگونه کارشکنی در جهت رضایتمندی مردم است.

همچنین ارسلان میری مدیرکل تعزیرات استان کرمان در این جلسه اعلام کرد: ورود و خروج دام از استان باید طبق قانون باشد و دام باید هویت گذاری شده و از سوی دامپزشکی تایید شود و بارنامه برخط حمل و نقل توسط اداره راهداری و حمل و نقل، مجوز را دریافت کرده باشد.

وی از طرح نظارتی ویژه سال نو خبر داد و افزود: طرح ضیافت از ۱۵ اسفند تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و همکاران در قالب گشت‌های مشترک از همه اصناف بازرسی می‌کنند و ریاست آنها به عهده شعب تعزیرات حکومتی است و ضابطان طبق اوامر شعب گزارشات را ارائه دهند.

انتهای پیام




هیچ کم‌کاری در خصوص نظارت بر بازار قابل قبول نیست

منبع: ایـسنا
? هیچ کم‌کاری در خصوص نظارت بر بازار قابل قبول نیست