هیچ اداره‌ای در جیرفت تعطیل نیست/وضعیت هوا همچنان غبار آلود

فرماندار جیرفت گفت: با توجه به شرایط موجود و بهبود نسبی شرایط آلایندگی در حال حاضر هیچگونه اعلام تعطیلی مقطعی در شهرستان جیرفت نداریم. احمد بلندنظر فرماندار جیرفت امروز در گفت‌وگو با فت فتو اظهار کرد: در پی بروز پدیده گرد و غبار و ورود ریزگردها به جیرفت روز گذشته مجبور به اعمال محدودیت‌هایی و […]


فرماندار جیرفت گفت: با توجه به شرایط موجود و بهبود نسبی شرایط آلایندگی در حال حاضر هیچگونه اعلام تعطیلی مقطعی در شهرستان جیرفت نداریم.

احمد بلندنظر فرماندار جیرفت امروز در گفت‌وگو با فت فتو اظهار کرد: در پی بروز پدیده گرد و غبار و ورود ریزگردها به جیرفت روز گذشته مجبور به اعمال محدودیت‌هایی و تعطیلی مدت‌دار در شهرستان شدیم.

 وی ادامه داد: از صبح امروز هم با دریافت نظر کارشناسان و اعضای ستاد بحران شهرستان مبنی بر تاخیر در آغاز به‌کار ادارات به این نتیجه رسیدیم که کارشناسان نظری بر اعمال محدودیت آغاز به‌کار ادارات ندارند و  کارکنان ادارات با حضور در محل کار به روال عادی هر روز اقدامات اداری و خدمات مورد نیاز به ارباب رجوع را ارائه خواهند کرد.

بلندنظر بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و بهبود نسبی شرایط آلایندگی در حال حاضر هیچگونه اعلام تعطیلی مقطعی را نداریم.

فرماندار جیرفت افزود: با توجه به خیزش گرد و غبار از استان‌های همجوار احتمال افزایش میزان ریزگردها در آسمان جیرفت وجود دارد که در صورت رسیدن به وضعیت خطرناک با اعلام کارشناسان مجموعه‌های مسؤول در این حوزه تصمیم نهایی توسط ستاد بحران شهرستان اعمال و اعلام خواهد شد.

بلندنظر بیان کرد : به دلیل نبود دستگاه سنجش آلایندگی در جیرفت در حال حاظر میزان سنجش آلایندگی هوا به‌صورت علمی و سیستمی وجود ندارد و تنها به نظر میدانی کارشناسان و اعلام نظر آنها می‌توان بسنده کرد که پایه تصمیم‌گیری ما برای اعمال محدودیت ها است.

فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: یقینا شرایط موجود و پدیده گرد و غبار در آسمان جیرفت همچنان قابل توجه است که توصیه کارشناسان بهداشتی بر استفاده از ماسک در فضای آزاد و جلوگیری از تردد غیر ضروری در شهر به واسطه پیشگیری از بروز علائم تنفسی است.

انتهای پیام ۸۰۰۳۲/ب





هیچ اداره‌ای در جیرفت تعطیل نیست/وضعیت هوا همچنان غبار آلود

منبع: فــارس
? هیچ اداره‌ای در جیرفت تعطیل نیست/وضعیت هوا همچنان غبار آلود