هیچ‌یک از نیروهای راهداری در سیل ریگان مفقود نشده‌اند

پیرو انتشار خبری به نقل از فرماندار ریگان، مبنی بر مفقود شدن نیروهای راهداری، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان اعلام کرد: «هیچ‌یک از نیروهای راهداری در منطقه‌ی ریگان بر اثر بارندگی‌های ۷۲ ساعت گذشته مفقود نشده و تمامی نیروهای خدوم راهداری در سراسر استان در حال خدمت‌رسانی هستند». به گزارش […]

پیرو انتشار خبری به نقل از فرماندار ریگان، مبنی بر مفقود شدن نیروهای راهداری، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان اعلام کرد: «هیچ‌یک از نیروهای راهداری در منطقه‌ی ریگان بر اثر بارندگی‌های ۷۲ ساعت گذشته مفقود نشده و تمامی نیروهای خدوم راهداری در سراسر استان در حال خدمت‌رسانی هستند».

به گزارش فت فتو؛ در ادامه‌ این توضیحات آمده است که سه نیروی راهداری، روز گذشته برای بازگشایی مسیر در یک منطقه‌یکوهستانی اعزام شدند اما به‌دلیل وقوع سیلاب، نتوانستند برگردند. بنابراین، در منطقه دهکن در منزل فردی به‌نام «آقای نظری» اسکان پیدا کردند.

در این اطلاعیه آمده است: «پیرو پخش مطلبی در فضای مجازی و برخی سایت‌های خبری مبنی بر سرنوشت نامعلوم سه نفر نیروی راهدار در بارندگی‌های  ۷۲ ساعت اخیر  به اطلاع می‌رساند: نیروهای راهـداری ریگان در محور اصلی کیلومتر ۱۰ پل توکل آباد مستقر هستنـد و سه نفر از نیروهای راهداری ریگان روز گذشته برای بازگشایی مسیر، به منطقه کوهستانی اعزام شدند که هنگام بازگشت، با سیل و رودخانه مواجه شده و امکان بازگشت برایشان فراهم نبود، لذا در منطقه دهکن در منزل آقای نظری اسکان پیدا کردند و هم‌اکنون در صحت و سلامتی به‌سر می‌برند».

انتهای پیام




هیچ‌یک از نیروهای راهداری در سیل ریگان مفقود نشده‌اند

منبع: بــرنا
?
هیچ‌یک از نیروهای راهداری در سیل ریگان مفقود نشده‌اند