هیچ‌گونه ازدحام جمعیتی در ماه محرم نخواهیم داشت

کرمان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه مراسم عزاداری هیئت‌ها با جمعیت کم و محله محور برگزار می‌شوند، گفت: در ماه محرم هیچ‌گونه ازدحام جمعیتی نخواهیم داشت. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام غلامحسین حقانی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم […]

کرمان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه مراسم عزاداری هیئت‌ها با جمعیت کم و محله محور برگزار می‌شوند، گفت: در ماه محرم هیچ‌گونه ازدحام جمعیتی نخواهیم داشت.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام غلامحسین حقانی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم ارگان‌ها و ادارات دولتی نیز مانند هیئت‌های مذهبی از دو شعار «نسل به نسل در پناهت هستیم» و «زیر علمت امن ترین جای جهان است» استفاده کنند.

حقانی ضمن اعلام اینکه مراسم عزاداری هیئت‌ها با جمعیت کم و محله محور برگزار می‌شود، گفت: از همکاران رسانه‌ها تقاضا دارم که برای فرهنگ سازی از هیئت‌های مذهبی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند برنامه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در ماه محرم هیچ‌گونه ازدحام جمعیتی نخواهیم داشت، افزود: طبق دستورالعمل ارائه شده از سوی وزارت بهداشت به جای ایستگاه صلواتی، موکب سلامت محور برپا می‌شود.

حقانی گفت: برای ثبت نام در سامانه بیرق هیچ‌گونه مجوزی لازم نیست و برای برپایی مراسم‌های کوچک نیز باید در این سامانه ثبت نام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از آمادگی سازمان برای ساماندهی هیئت‌های مذهبی خبر داد و گفت: از امروز دستورالعمل‌های بهداشتی به هیئت‌های مذهبی ابلاغ می‌شود.

کد خبر ۵۲۷۵۹۳۹



منبع:مــهر
? هیچ‌گونه ازدحام جمعیتی در ماه محرم نخواهیم داشت