هیات های مذهبی مرکز گفتمان اسلام و انقلاب هستند

کرمان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در نشست هیئت ارزیاب عملیات محرم و صفر گفت: هیات های مذهبی مرکز گفتمان اسلام و انقلاب هستند. به گزارش نذیر کرمان، مدیر کل سازمان تبلیغات استان کرمان در نشست هیئت ارزیاب عملیات محرم و صفر، هیئات مذهبی را ظرفیت مردمی جدی دانست و افزود: باید از این ظرفیت […]

کرمان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در نشست هیئت ارزیاب عملیات محرم و صفر گفت: هیات های مذهبی مرکز گفتمان اسلام و انقلاب هستند.

به گزارش نذیر کرمان، مدیر کل سازمان تبلیغات استان کرمان در نشست هیئت ارزیاب عملیات محرم و صفر، هیئات مذهبی را ظرفیت مردمی جدی دانست و افزود: باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده شود.

وی ادامه داد: نگاه صرفاً عزاداری به هیئات مختلف اشتباه است چراکه این قبیل مراکز از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و می‌توان گفت که هیئات مرکز گفتمان اسلام و انقلاب هستند.

در نشست هیئت ارزیاب عملیات محرم و صفر، کامیابی رئیس شورای هیئات مذهبی استان، حجت الاسلام سجادی مدیر دفتر معاونت فرهنگی، حجت الاسلام ابوترابی مدیر کل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی کشور و جمعی از مسئولین هیئات مذهبی کرمان حضور داشته و در رابطه با برگزاری مراسم محرم و صفر به ارائه گزارش پرداختند.

کد خبر ۵۹۱۱۲۹۶




هیات های مذهبی مرکز گفتمان اسلام و انقلاب هستند

منبع: مــهر
? هیات های مذهبی مرکز گفتمان اسلام و انقلاب هستند