هنرمندان مدافع مرزهای فرهنگی هستند

فت فتو/کرمان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: شهید آوینی عمر با برکت خود را در مسیر به فعلیت رساندن ارزش‌ها و احکام اسلامی در قالب هنر صرف کرد. بهرام مسلمی مهنی در حاشیه آیین نکوداشت شهید آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی که در گلزار شهدای شهر جیرفت گفت:  روزی شهدا […]

فت فتو/کرمان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: شهید آوینی عمر با برکت خود را در مسیر به فعلیت رساندن ارزش‌ها و احکام اسلامی در قالب هنر صرف کرد.

بهرام مسلمی مهنی در حاشیه آیین نکوداشت شهید آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی که در گلزار شهدای شهر جیرفت گفت:  روزی شهدا مدافع امنیت ما بودند و امروز وظیفه ما است که حافظ  آرمان های آنها باشیم.

وی با اشاره به شهادت هنرمند متعهد انقلاب اسلامی، راوی رشادت ها و شجاعت های رزمندگان دفاع مقدس و شهیدان وطن دوست، تصریح کرد: این شهید والا مقام عمر با برکت خود را به ویژه پس از انقلاب اسلامی، در مسیر به فعلیت رساندن ارزش ها و احکام اسلامی در قالب هنر صرف کرد.
مسلمی مهنی هنر هر ملتی را شناسنامه تاریخی مردم آن سرزمین دانست و تصریح کرد: هنر ایران همواره برگ زرین و گواهی بر فرهنگ و تمدن غنی مردم این مرز و بوم است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهارداشت: هنرمندان این خطه از سرزمین پهناور ایران اسلامی همواره به ارزش‌های والای الهی، اسلامی، انقلابی و ملی پیشگام وفا دار بوده اند و در این راه جانفشانی کرده اند.
وی بیان کرد: امروز به مناسبت نکوداشت شهید آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی در گلزار شهدای شهر جیرفت حضور یافته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یکبار دیگر با آرمان های والای آنها تجدید بیعت می کنیم.
مسلمی مهنی در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری روز به روز شاهد رونق هنر اسلامی در این منطقه باشیم.

انتهای پیام




هنرمندان مدافع مرزهای فرهنگی هستند

منبع: ایـسنا
? هنرمندان مدافع مرزهای فرهنگی هستند