همکاری ۴۰ دانش آموز زرندی در طرح اکرام ایتام با کمیته امداد امام (ره)

عبدالوحید جعفری گفت: ۴۰ دانش آموز زرندی در طرح اکرام ایتام با کمیته امداد امام (ره) همکاری دارند. به گزارش فت فتو، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در آیین تجلیل از دانش آموزان طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام (ره) که در دبستان پسرانه شاهد و دبیرستان پسرانه شاهد دوره اول این شهرستان برگزار […]

عبدالوحید جعفری گفت: ۴۰ دانش آموز زرندی در طرح اکرام ایتام با کمیته امداد امام (ره) همکاری دارند.

به گزارش فت فتو، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در آیین تجلیل از دانش آموزان طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام (ره) که در دبستان پسرانه شاهد و دبیرستان پسرانه شاهد دوره اول این شهرستان برگزار شده بود ، گفت : ۴۰ دانش آموز زرندی در طرح اکرام ایتام با کمیته امداد امام (ره) همکاری دارند.  

 
 عبدالوحید جعفری ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه دانش آموزان در این طرح ، گفت: بایستی خیران و اولیاء دانش آموزان را برای کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند جذب کنیم. 
 
وی نقش کمیته امداد در خدمت به محرومان را مهم و بارز عنوان کرد و اقدامات از سوی دانش آموزان را ذخیره ای برای آخرت توصیف کرد.
 
جعفری با بیان اینکه باید فرهنگ خداپسندانه انفاق ، نوعدوستی و مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان نسل به نسل نهادینه شود ، افزود: مدیران مدارس دربحث حمایت از ایتام با کمیته امداد امام (ره) تعامل بیشتری داشته باشند.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند تصریح کرد: فرهنگ انفاق و نوعدوستی و مسئولیت پذیری را افزایش دهیم تا فرزندانی در تراز انقلاب و اسلام پرورش دهیم.
 
در ادامه سید عباس موسوی فر رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان زرند نیز ضمن تقدیر از همکاری دانش آموزان در طرح اکرام ایتام با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۰ یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد نیاز به حمایت دارند ، افزود : توجه به مسائل مادی و معنوی، روانی و عاطفی این افراد از اهمیت بسیاری برخوردار است.
انتهای پیام/قنبرزهی




همکاری ۴۰ دانش آموز زرندی در طرح اکرام ایتام با کمیته امداد امام (ره)

منبع:آرمـان
? همکاری ۴۰ دانش آموز زرندی در طرح اکرام ایتام با کمیته امداد امام (ره)