همکاری بیشتر هلال احمر کشور با مجمع نمایندگان استان کرمان

فت فتو/کرمان نماینده مردم کرمان و بردسیر در دیدار با سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال‌احمر بر همکاری سازنده و بیش از پیش مجمع نمایندگان استان کرمان و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد. هباز حسن پور نایب رئیس کمیسیون اقتصادی با  نامدار عبداللهیان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس جمعیت […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم کرمان و بردسیر در دیدار با سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال‌احمر بر همکاری سازنده و بیش از پیش مجمع نمایندگان استان کرمان و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

هباز حسن پور نایب رئیس کمیسیون اقتصادی با  نامدار عبداللهیان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال‌احمر دیدار و گفت و گو کرد.

شهباز حسن پور بیگلری، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان جهت تبریک یکصدمین سال تاسیس جمعیت و تجلیل از زحمات امدادگران، جوانان و کارکنان جمعیت در دوران مدیریت دکتر کولیوند در ساختمان صلح حاضر و با دکتر نامدار عبداللهیان دیدار و گفت و کرد.

حسن پور با اشاره به رشادت های امدادگران هلال احمر گفت: ماموریت های جمعیت هلال احمر در یاری رسانی به شهروندان در سخت ترین شرایط رقم می خورد و بی شک شایسته تقدیر است که نمونه آن را در سیل سال گذشته کرمان شاهد بودیم.

وی همچنین افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره در این مسیر سخت در کنار جمعیت هلال احمر هستند و از این مجموعه حمایت خواهند کرد.

در این دیدار بر همکاری سازنده و بیش از پیش مجمع نمایندگان استان کرمان و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تاکید و مقرر گردید تا بسترهای قانونی در مجلس جهت رفع نیازهای هلال احمر صورت گیرد تا این مجموعه بتواند با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها به مردم شریف استان کرمان خدمت رسانی کند.

انتهای پیام




همکاری بیشتر هلال احمر کشور با مجمع نمایندگان استان کرمان

منبع: ایـسنا
? همکاری بیشتر هلال احمر کشور با مجمع نمایندگان استان کرمان