همت والای ۳۱۳ موکب برای خدمت به زائران «فرزند کرمان»

مسئول هماهنگی مواکب ستاد سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: امسال با کمک و همیاری مردم ۳۱۳ موکب، جانمایی، ساماندهی و به‌کارگیری شده است. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ بعد از ساعت ۱:۲۰ بامداد، ۱۳ دی‌ماه سال ۱۳۹۸، حال و هوای شهر کرمان که نه، فضا پهانورتین استان ایران اسلامی که نه، بهتر […]

مسئول هماهنگی مواکب ستاد سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: امسال با کمک و همیاری مردم ۳۱۳ موکب، جانمایی، ساماندهی و به‌کارگیری شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ بعد از ساعت ۱:۲۰ بامداد، ۱۳ دی‌ماه سال ۱۳۹۸، حال و هوای شهر کرمان که نه، فضا پهانورتین استان ایران اسلامی که نه، بهتر بگویم اوضاع و احوال ایران اسلامی، منطقه و جهان اسلام در سیطره محبت و دلدادگی به سیدالشهدا جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی است. زائرانی که از نقاط مختلف جهان اسلام و از قاره‌های مختلف برای عرض ارادت به زیارت مضجع شریف و مطهر «فرزند کرمان» به این دیار سفر می‌کنند.

در آستانه چهارمین سالگرد شهادت «شهیدالقدس» قرار داریم و شهر کرمان از هفته‌های قبل، در تب و تاب آمادگی زیرساخت‌های لازم برای حضور زائران مزار مطهر شهید سلیمانی است.

مهدی آشورماهانی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ در خصوص روند فعالیت موکب‌ها در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم با اشاره به اینکه در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید سلیمانی، برنامه‌های متعددی از دوازدهم لغایت هجدهم دی‌ماه در گلزار شهدا و نقاط مختلف شهر کرمان و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، گفت: به‌منظور حمایت، پشتیبانی و پذیرایی از زائران سیدالشهدا جبهه مقاومت اقدامات مختلفی انجام شده است.

مسئول هماهنگی مواکب ستاد چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: با کمک و همیاری مردم ۳۱۳ موکب، جانمایی، ساماندهی و به‌کارگیری شده است که از این تعداد بیش از ۳۰ موکب در ورودهای و داخل شهر کرمان قرار گرفته‌اند و از جمله ورودی‌ها می‌توان به ورودی جاده هفت باغ علوی، جاده زرند، جاده تهران، جاده جوپاری، میدان بیرم‌آباد، فرودگاه، ترمینال و راه آهن اشاره داشت.

وی بیان کرد: بقیه موکب‌ها در گلزار شهدا بین‌المللی شهر کرمان از محل مسجد فروزی تا مزار شهید سلیمانی ساماندهی شده‌اند که گفتنی است بیش از ۶۶ موکب، موکب فرهنگی است و مابقی موکب‌ها، خدمات بهداشتی، درمانی و پذیرایی ارائه می‌دهند.

آشورماهانی اظهار کرد: بیش از ۱۵ استان برای حضور اعلام آمادگی کرده‌ و موکب‌های خود را فرستاده‌اند و همچنین تمام شهرستان‌های استان، موکب‌هایی فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: کشورهای جبهه مقاومت از جمله عراق، یمن، تیپ فاطمیون، آذربایجان و ترکیه نیز موکب‌هایی برای ارائه خدمات به زائران سپهبد شهید سلیمانی برپا کرده‌اند.

انتهای خبر/م




همت والای ۳۱۳ موکب برای خدمت به زائران «فرزند کرمان»

منبع:آرمـان
? همت والای ۳۱۳ موکب برای خدمت به زائران «فرزند کرمان»