همایش تجلیل از دست اندرکاران چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

در این مراسم از کمیته های برتر، نمونه، تشکل های مردمی و دستگاهها و رسانه هایی که بیشترین همکاری در برگزاری مراسم پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند تجلیل شد . به گزارش فت فتو، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت انقلاب اسلامی ایران هر […]

در این مراسم از کمیته های برتر، نمونه، تشکل های مردمی و دستگاهها و رسانه هایی که بیشترین همکاری در برگزاری مراسم پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند تجلیل شد .

به گزارش فت فتو، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت انقلاب اسلامی ایران هر تعریفی که یک انقلاب باید داشته باشد در خود دارد لذا با همه انقلاب‌های دنیا متفاوت است بنابراین برگزاری جشن های سالگرد این انقلاب بزرگ با هدف انتقال اهداف آن به نسل های آینده با اهمیت است.

استاندار کرمان نیز گفت برگزاری جشن های ملی بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب با مشارکت مردم در دستور کار مسوولان باشد.
زینی وند افزود با فروکش کردن تب کرونا برگزاری باشکوه مراسم روز قدس نیز از اهمیت بالایی برخوردار است .

وی گفت نیاز است تا یک رزمایش ملی دیگر با حضور مردم در روز قدس برگزار شود تا یک پیام روشن از ایران اسلامی به جبهه مقاومت ارسال شود و در این بین کرمان و کرمانیان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی بایستی حضوری پررنگ در این مراسم داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب استاد حوزه و دانشگاه نیز گفت بایستی هدف از انقلاب اسلامی ایران فراموش نشود تا برنامه‌های ملی از جمله دهه فجر و روز قدس با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی افزود فراهم کردن زمینه های ظهور از اهداف انقلاب اسلامی ایران است و از مقدمات ظهور فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی است و به همین دلیل برگزاری با شکوه روز قدس امسال از جمله عوامل قوت گرفتن فلسطینی‌ها در مبارزه با صهیونیست‌ها است.

انجم شعاع مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز گفت ۲۴ کمیته مسئول برگزاری آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در استان کرمان بودند و در این راستا جلسات مختلفی برگزار شد تا جشن های ملی پیروزی انقلاب باشکوه و با محوریت مردم برگزار شود به طوری که تنها در شهر کرمان بیش از ۱۵ هزار خودرو در مراسم ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ حاضر بودند.




همایش تجلیل از دست اندرکاران چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? همایش تجلیل از دست اندرکاران چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران