هلال احمر: کودک مفقود شده در شهربابک نجات یافت

کرمان – فت فتو – رییس جمعیت هلال احمر شهربابک گفت: کودک سه ساله مفقود شده در بیابان‌های اطراف یک روستا در نزدیکی شهر خاتون‌آباد از توابع این شهرستان صبح امروز (سه‌شنبه) با تلاش امدادگران این جمعیت نجات یافت. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر […]

کرمان – فت فتو – رییس جمعیت هلال احمر شهربابک گفت: کودک سه ساله مفقود شده در بیابان‌های اطراف یک روستا در نزدیکی شهر خاتون‌آباد از توابع این شهرستان صبح امروز (سه‌شنبه) با تلاش امدادگران این جمعیت نجات یافت.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ سید محمدامین یعقوبی افزود: امدادگران این جمعیت طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن کودک سه سال و نیمه در آبادی آغل یحیی از توابع شهر خاتون آباد آگاهی یافتند.

وی اظهار داشت: بلافاصله نیروهای امدادی این جمعیت به روستای آغل یحیی اعزام شدند. 

یعقوبی با اشاره به تلاش ۱۲ ساعته امدادگران و نجاتگران در این عملیات افزود: این کودک از ساعت ۱۶ روز دوشنبه از منزلی مسکونی واقع در روستای آغل یحیی خارج شده بود که بالاخره در ساعت ۶ صبح امروز سه شنبه توسط نیروهای مردمی و امدادی جمعیت هلال احمر در روستای آغل یحیی پیدا شد. 

وی ادامه داد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر با ۱۷ کیلومتر پیمایش در این عملیات جستجو و نجات، کودک مفقود شده را پیدا کردند.




هلال احمر: کودک مفقود شده در شهربابک نجات یافت

منبع: ایرنـا
? هلال احمر: کودک مفقود شده در شهربابک نجات یافت