هلال احمر کرمان به بیش از ۱۰۰ هزار نفر امدادرسانی کرد

کرمان – فت فتو – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از انجام ۹۱۴ عملیات امدادونجات طی سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در حوادث سال گذشته به یکصد هزار و ۶۵۳ نفر امدادرسانی کردند.  به گزارش روز چهارشنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان […]

کرمان – فت فتو – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از انجام ۹۱۴ عملیات امدادونجات طی سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در حوادث سال گذشته به یکصد هزار و ۶۵۳ نفر امدادرسانی کردند. 

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح افزود: ۴۲۰ نفر طی یک سال گذشته در حوادث مختلف توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر این استان رهاسازی شده و نجات یافته اند.

وی با بیان اینکه در حوزه حوادث ترافیکی نیز ۵۵۷ عملیات امدادونجات توسط هلال احمر کرمان انجام شده است، اظهار داشت: نیروهای امدادی این استان ۶۰ مصدوم را به صورت سرپایی امدادرسانی کردند و ۱۶۱ مصدوم نیز توسط آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با اشاره به اسکان هشت هزار و ۹۲۱ حادثه دیده در حوادث مختلف این استان خاطرنشان کرد: بیشترین اسکان در حوادث سیل و آبگرفتگی به تعداد هشت هزار و ۷۶۹ نفر انجام شده است. 

وی با بیان اینکه بالگرد این جمعیت با انجام ۱۴ سورتی پرواز طی سال گذشته جان ۱۹ حادثه دیده را در استان کرمان نجات داد تصریح کرد: همچنین یک تُن اقلام امدادی برای آسیب دیدگان حوادث توسط تیم هوایی انتقال یافت. 




هلال احمر کرمان به بیش از ۱۰۰ هزار نفر امدادرسانی کرد

منبع: ایرنـا
? هلال احمر کرمان به بیش از ۱۰۰ هزار نفر امدادرسانی کرد